ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

30 KLUCZOWYCH WSKAZÓWEK JAK NIE POPEŁNIAĆ BŁĘDÓW PROWADZĄC PRAKTYKĘ LEKARSKĄ


KANOWNIK G.

wydawnictwo: WIEDZA I PRAKTYKA , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 79.99 Twoja cena  75,99 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

30 kluczowych wskazówek, jak nie popełniać błędów, prowadząc praktykę lekarską


Poradnik zawiera praktyczne wskazówki, dzięki którym Czytelnik pozna m.in.:

• efektywne sposoby organizowania pracy własnej i personelu w nowoczesnym gabinecie lekarskim,

• praktyczne wskazówki, jak pozyskiwać pacjentów i ich zaangażowanie poprzez komunikację, marketing usług medycznych, ale też komfortowe warunki świadczenia usług,

• rekomendowane przez ekspertów nowoczesne rozwiązania, które pomogą usprawniać funkcjonowanie gabinetu.


Wstęp

Rozdział 1. 9 najważniejszych wymagań prawno-administracyjnych dla gabinetu lekarskiego
1.1. Załóż profile w portalach urzędowych, a usprawnisz współpracę z urzędnikami
1.2. Skutecznie zmieniaj wpis do RPWDL przy użyciu np. profilu zaufanego
1.3. Składki do ZUS płać w terminie, unikniesz wtedy odsetek podatkowych
1.4. Przestrzegaj zasad ewidencjonowania, a sprawnie rozliczysz podatki
1.5. Określ warunki współpracy z księgowym, aby wyeliminować nieporozumienia
1.6. Zgłoś kasę fiskalną, a unikniesz sankcji za niedopełnienie tego obowiązku
1.7. Nie bój się zapytać skarbówkę, dlaczego kontroluje Cię bez zapowiedzi
1.8. Łatwiej skorzystasz np. z leasingu, gdy posługujesz się firmowym kontem
1.9. Uwagi zgłoś przed podpisaniem protokołu kontroli, zyskasz pewność, ze PIP je uzna

Rozdział 2. 8 standardów sanitarno-higienicznych i ogólnobudowlanych, których nie wolno przeoczyć
2.1. Sanepid nie zaskoczy Cię, gdy sprawdzisz w zawiadomieniu, co chce skontrolować
2.2. Dbaj o lokal, a kontrole okresowe będą tylko czynnością formalną
2.3. Unikniesz kary WIOŚ, gdy systematycznie dbasz o środowisko naturalne
2.4. Realizuj w terminie opłaty środowiskowe, a zyskasz „podatkowy spokój
2.5. Ewidencjonuj odpady, a uchronisz się przed karą za ich złe unieszkodliwianie
2.6. Spraw, by pacjent czuł się komfortowo - zachęci innych, by też skorzystali
2.7. Planuj odnowienie lokalu, a nie usłyszysz, że samowolnie zmieniłeś sposób użytkowania
2.8. Naucz pracowników bhp – udowodnisz, że przestrzegasz prawo

Rozdział 3. 7 kluczowych obowiązków właściciela gabinetu jako świadczeniodawcy
3.1. Zbieraj zgody na przetwarzanie danych osobowych, a GIODO nie zarzuci ci błędu
3.2. Wypełniaj e-zwolnienia osobiście i ZUS nie będzie musiał Cię sprawdzać
3.3. Pokaż swoje atuty, aby zyskać dodatkowe argumenty podczas kontraktowania
3.4. Odbieraj od pacjenta skierowania, a dokumentacja będzie kompletna
3.5. Sprawdzaj, co interesuje NFZ – zaoszczędzisz czas na przygotowanie się do kontroli
3.6. Złóż e-sprawozdanie statystyczne, a więcej czasu poświęcisz pacjentom
3.7. Policz koszty uzyskania certyfikatu jakości, a przekonasz się, ile zyskasz

Rozdział 4. 3 skuteczne metody marketingowe gwarantujące pozyskania pacjenta
4.1. Prowadź działania informacyjne, bo tylko tak nie złamiesz zakazu reklamowania się
4.2. Daj więcej niż konkurencja, a pacjenci sami do Ciebie przyjdą
4.3. Bądź widoczny w Internecie, bo pacjenci właśnie tam szukają lekarzy

Rozdział 5. 3 sprawdzone sposoby usprawniające komunikację z pacjentem i jego rodziną
5.1. Popraw komunikację z pacjentem, jeśli chcesz osiągnąć lepsze wyniki w leczeniu
5.2. Recepcję telefoniczną dostosuj do potrzeb pacjentów, a chętniej będą Cię odwiedzać
5.3. Rozwiń komunikację interpersonalną, aby zwiększyć osobistą efektywność

Podstawa prawna


108 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022