ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KREATYWNOŚĆ W TURYSTYCE NOWE TRENDY W ROZWOJU TURYSTYKI


SOKOŁOWSKI D. TOMCZYKOWSKA P. RED.

wydawnictwo: WYD UMK , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 43.20 Twoja cena  41,04 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kreatywność w turystyce

Nowe trendy w rozwoju turystyki


We współczesnym świecie turystyka odgrywa znaczącą rolę w wielu dziedzinach życia. Niemal każdy człowiek bierze udział w różnych wyprawach. Zjawisko przestrzennej ruchliwości ludzi, związane z dobrowolną zmianą miejsca zamieszkania, było w ostatnich dekadach, jest obecnie i z pewnością będzie w przyszłości jednym z częściej podejmowanych tematów w badaniach naukowych. Dzieje się tak z kilku powodów. Jednym z nich jest fakt, że turystyka to do dziś zjawisko niezupełnie rozpoznane, wielopłaszczyznowe i wielorako interpretowane przez różnych badaczy: socjologów, geografów, ekonomistów czy specjalistów w zakresie medycyny i fizjoterapii. Jeszcze inny punkt widzenia prezentują praktycy, którzy na co dzień zajmują się organizowaniem wyjazdów turystycznych lub innymi formami obsługi ruchu turystycznego. Kolejnym przyczynkiem do podejmowania badań z zakresu turystyki jest jej dynamiczny rozwój w skali świata oraz postępująca dywersyfikacja usług turystycznych.


Od redakcji / 7

I. NOWE FORMY ORGANIZOWANIA CZASU W KONTEKŚCIE TURYSTYKI

Jerzy Gospodarek
Nowe trendy w nowej dyrektywie turystycznej / 11

Aleksandra Chudobina, Patryk Czermak
Tourism for persons with movement disabilities – new trends in regional development / 25

Krzysztof Celuch
Przemysł spotkań jako innowacyjny element polskiej gospodarki w perspektywie 2050 roku / 35

Małgorzata Ambrozik
Preferencje przestrzenne w wyjazdach turystycznych młodzieży licealnej małego miasta. Przykład uczniów I LO w Koluszkach / 49

Aneta Pawłowska
Turysta poza turystycznym centrum miasta. Rozwój oferty spędzania czasu wolnego w wybranych dzielnicach Krakowa / 63

Katarzyna Gwiazdowska
Rekreacyjne ośrodki termalne – nowy trend w rozwoju turystyki w Polsce / 77

II. NOWE FORMY PROMOCJI I MARKETINGU TURYSTYCZNEGO

Irina Morozova
Blogosfera podróżnicza jako kanał promocji miejsc: analiza wybranych polskich blogów podróżniczych / 97

Anita Andziak
Przegląd działań marketingowo-sprzedażowych wybranych armatorów promowych / 111

Olga Smalej
Lubelskie. Smakuj życie! – analiza działań promocyjno-marketingowych promujących Lubelszczyznę / 123

Paulina Tomczykowska, Dariusz Sokołowski
Strony internetowe wybranych miast województwa kujawsko-pomorskiego jako narzędzie marketingu turystycznego i promocji / 133

Adam Pawlicz, Robert Kubicki
Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu terytorialnym gmin w Polsce / 147

III. KREATYWNE ROZWIĄZANIA W TURYSTYCE ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO

Ryszard Kamiński, Michał Bucholz
Bory Tucholskie dla seniorów – możliwości tworzenia innowacyjnych produktów turystycznych z wykorzystaniem zasobów gospodarstw agroturystycznych / 161

Dariusz Sokołowski, Aleksandra Knocińska
Produkty turystyczne gospodarstw agroturystycznych województwa kujawsko-pomorskiego / 177

Jan Falkowski
Koncepcja klastrów jako formy kreatywności w turystyce województwa kujawsko-pomorskiego / 195


212 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022