|
JAK ZAPOWIADAĆ WYDARZENIA KULTURALNE W INTERNECIE BY PRZYCIĄGNĄĆ I ZAANGAŻOWAĆ ODBIORCÓW WEBWRITING W KULTURZE
WRYCZA-BEKIER J. wydawnictwo: OFICYNA PRAWA POLSKIEGO , rok wydania 2016, wydanie Icena netto: 69.89 Twoja cena 66,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Jak zapowiadać wydarzenia kulturalne w internecie by przyciągnąć i zaangażować
odbiorców
Webwriting w kulturze
Webwriting w kulturze to konkretne porady, jak rozpocząć i skutecznie przeprowadzić
promocję instytucji kultury w internecie.
Autorka Joanna Wrycza-Bekier podaje gotowe i skuteczne porady, jak prowadzić
webriting w instytucjach kultury.
Gdy zastosujesz te unikatowe wskazówki, dotrzesz do tysięcy potencjalnych odbiorców
kultury.
116 stron, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|