ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 90.10 85,60   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W MARKETINGU INTERNETOWYM PO ZMIANIE PRZEPISÓW


KOŁODZIEJ M.

wydawnictwo: WIEDZA I PRAKTYKA , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 90.10 Twoja cena  85,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów


Publikacja „Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów” to przydatny poradnik dla wszystkich, którzy prowadzą działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych.

Dzięki zamieszczonym na końcu publikacji aktom prawnym czytelnik będzie mógł na bieżąco analizować przepisy, o których wspomina autor.

Publikacja przeprowadzi czytelnika przez wszystkie etapy planowania i prowadzenia internetowych działań marketingowych z uwzględnieniem ochrony danych osobowych.

Począwszy od zbierania danych wykorzystywanych w marketingu internetowym, przez podstawy ich przetwarzania, po wskazówki praktyczne i dobre praktyki z tego zakresu.

Autor omawia też zmiany, jakie w tych dziedzinach wprowadzi unijne rozporządzenie o ochronie danych osobowych i daje praktyczne wskazówki, jak się do nich przygotować.


Wstęp

Część I
1. Marketing nowych technologii - pozyskiwanie danych osobowych
1.1. Przepisy - niejasne albo nieprzestrzegane
1.2. Budowanie baz danych marketingowych

Część II
2. Marketing nowych technologii - podstawa przetwarzania danych osobowych
2.1. Wymogi formalne
2.2. Dane kontaktowe
2.3. Dane kontaktowe przedsiębiorców
2.4. Dane osobowe
2.5. Najczęściej stosowana podstawa
2.6. Różne rodzaje zgód
2.7. Wzory zgód
2.8. Przepis podstawą przetwarzania danych osobowych
2.9. Uzasadniony cel administratora danych osobowych
2.10. Prawo sprzeciwu

Część III
3. Marketing nowych technologii - wskazówki praktyczne
3.1. Checkboksy w formularzach zgód
3.2. Modele zbierania i potwierdzania zgody
3.3. Modele postępowania
3.3.1. Single opt-in
3.3.2. Confirmed opt-in
3.3.3. Double opt-in
3.3.4. Opt-out
3.4. Listy robinsonów
3.5. Dokumentowanie pozyskiwania danych osobowych
3.6. Zasady bezpiecznej wysyłki informacji
3.7. Informacje dla adresata

Część IV
4. Marketing nowych technologii - dobre praktyki
4.1. E-marketing w praktyce
4.2. Zlecenie realizowane u przedsiębiorcy
4.3. Przekazywanie danych osobowych
4.4. Obcy kod na stronach portalu/serwisu
4.5. Hosting na portalu/serwisie
4.6. Usługa na stronach portalu/serwisu
4.7. Dobre praktyki
4.7.1. Mailing na adresy dostępne publicznie
4.7.2. Jak i kiedy zbierać dane osobowe uczestników konkursów
4.7.3. Panele ankietowe
4.7.4. Promocja własnych usług swoim klientom
4.7.5. Wysyłka informacji handlowej do innych przedsiębiorców (relacja B2B)
4.7.6. Licencjonowanie bazy danych osobowych
4.7.7. Sprzedaż bazy danych osobowych
4.7.8. Akwizycja/zakup serwisu z bazą danych osobowych
4.7.9. Przerwana/niedokończona rejestracja w serwisie
4.7.10. Usługa w zamian za dane (zasada wzajemności) vs. serwis płatny
4.7.11. Zapytanie o zgodę na aktywność biznesową - e-mail
4.7.12. Zapytanie o zgodę na aktywność biznesową - SMS

Część V
5. Podsumowanie

Część VI
6. Akty prawne
6.1. Ustawa z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2016 r. poz. 922)
6.2. Ustawa z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn.: Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)
6.3. Ustawa z 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (tekst jedn.: Dz.U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.) - wybrane artykuły


92 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022