ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

FUNKCJONOWANIE WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW NOWE TRENDY W ZARZĄDZANIU I MARKETINGU


BACH-DĄBROWSKA I. RED.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw

Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu


Czym jest obecnie innowacyjność?

Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych?

Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań oraz gotowości i umiejętności wykorzystania istniejących innowacyjnych warunków biznesowych stwarzanych przez otoczenie?

Czy informacja jest czwartym, a zarazem najważniejszym z podstawowych czynników produkcji gospodarki?

W jaki sposób mechanizmy marketingowe pozwalają wykreować oraz utrzymać potrzeby i pragnienia konsumentów zapewniając tym samym przetrwanie przedsiębiorcom w warunkach agresywnej konkurencji rynkowej?

Próba odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące problematyki funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw w otoczeniu nowoczesnych technologii, rozwoju innowacyjności oraz agresywnych mechanizmów marketingowych podjęta została w niniejszym zbiorze artykułów. Autorzy zebranych w tym tomie publikacji w zajmujący sposób omawiają aktualne determinanty współczesnego rynku, poszukując odpowiedzi na aktualne pytania dotyczące warunków konkurencyjności małych, średnich oraz dużych przedsiębiorców.

Oddaję Państwu do rąk niniejszą publikację, wierząc, że poruszone w niej zagadnienia stanowić będą ciekawą lekturę i przyczynią się do poszerzenia wiedzy na temat bieżących wyzwań funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw na rynku polskim, jak i na rynku globalnym.


Wprowadzenie

Część I. Technologie i innowacje

1. Nowe wyzwania zarządzania - Internet rzeczy - Dariusz Kralewski
1.1. Przemysł 4.0
1.2. Rozwój Internetu rzeczy
1.3. Obszary zmian zarządzania wywołane Internetem rzeczy
1.4. Problemy związane z implementacją Internetu rzeczy
1.4.1. Bezpieczeństwo
1.4.2. Prywatność
Streszczenie/Summary
Bibliografia

2. Informacje wykorzystywane przez przedsiębiorstwa Pomorza i Kujaw w rozwijaniu proinnowacyjnych technologii - Mirosław Haffer
2.1. Dostępność informacji o nowych technologiach w opinii przedsiębiorstw
2.2. Źródła pozyskiwanych przez przedsiębiorstwa informacji o nowych technologiach
2.3. Skala i zakres korzystania przez przedsiębiorstwa z usług doradczych dotyczących nowych technologii
Streszczenie/Summary
Bibliografia

3. Innovations in SME Economics Development - Zoia Kaira
3.1. Current issues
3.1.1. The concept of entrepreneurship and innovations
3.1.2. SMEs‘ share in the total industrial output
3.1.3. The performance of EU national innovation system
3.2. Support tools to boost innovation among SMEs and entrepreneurs
3.2.1. The SME Performance Review
3.2.2. Instruments to direct support to SMEs
3.2.3. Institutions supporting the development of innovation in Poland
Summary/Streszczenie
Bibliography

4. The Scientific Capacity as an Innovation Determinant of the Polish Regions - Adrian Lis, Anna Maria Lis
4.1 The national and regional innovation capacity (innovation level)
4.2. The scientific capacity of the Polish regions as a determinant of innovation at the regional level
4.2.1. The number and characteristics of students
4.2.2. The number and characteristics of scientific units
4.2.3. The number and characteristics of the employees working in scientific units
4.2.4. The number of patent applications and granted patents
Summary/Streszczenie
Bibliography

Część II. Marketing

5. Rola służb marketingowych w redukcji kosztów transakcyjnych - Stanisław Rudolf
5.1 Specyficzne aktywa ludzkie
5.2. Analiza służb marketingowych w kontekście specyficznych aktywów ludzkich
5.2.1. Rekrutacja specjalistów ds. marketingu
5.2.2. Zawieranie kontraktów ze specjalistami ds. marketingu
Streszczenie/Summary
Bibliografia

6. Edukacja klienta w kontekście marketingu relacji - Edyta Tabaszewska-Zajbert
6.1. Edukacja klienta i marketing relacji - podstawowe definicje
6.2. Edukacja klienta a kształtowanie relacji z firmą
6.3. Edukacja klienta a granice organizacji
6.4. Korzyści i zagrożenia zastosowania edukacji klienta
Streszczenie/Summary
Bibliografia

7. Zwiększenie prawdopodobieństwa pozyskiwania klientów - Janusz Dworak
7.1. Prawdopodobieństwo pozyskania klientów - á
7.2. Zjawisko emergencji
7.3. Emergencja w opracowaniu nowych koncepcji promocji
7.4. Model promocji wykorzystującej zjawisko emergencji
Streszczenie/Summary
Bibliografia

8. Korzyści dla rozwoju turystyki w regionie płynące ze współpracy podmiotów kreujących produkt turystyczny obszaru - Beata Wierzbicka
8.1. Produkt turystyczny jako nośnik wartości dla turysty
8.2. Oferta turystyczna jako nośnik korzyści dla podmiotów świadczących usługi turystyczne i całego obszaru recepcji turystycznej
8.3. Współpraca w zarządzaniu procesem świadczenia usług turystycznych jako źródło wartości dla turystów i partnerów
Streszczenie/Summary
Bibliografia

9. Nowa era product placement na portalach video - Natalia Cichoń
9.1. Defi nicja product placement
9.2. Product placement w Internecie
9.3. Wpływ vlogerów na zachowania konsumenckie
Streszczenie/Summary
Bibliografia

10. Komunikacja marketingowa jako instrument realizacji rynkowych wyzwań współczesnych przedsiębiorstw lotniczych - Danuta Rucińska
10.1. Strukturalne determinanty funkcjonowania przedsiębiorstw lotniczych
10.2. Rynkowe determinanty funkcjonowania przedsiębiorstw lotniczych
10.3. Podstawowe modele komunikacji marketingowej współczesnych przedsiębiorstw lotniczych
10.4. Komunikacja marketingowa a rynkowe wyzwania współczesnych przedsiębiorstw lotniczych
Streszczenie/Summary
Bibliografia


150 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022