ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 35.29 33,53   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BLASK RELIGII MEDIA W POSZUKIWANIU SACRUM I AUTORYTETÓW


SOKOŁOWSKI M.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 35.29 Twoja cena  33,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Blask religii

Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów


Tytuł niniejszej monografii w celowy sposób nawiązuje do tytułu książki Blask wiary. Wizja teologiczna Jana Pawła II kardynała Avery Dullesa, jezuity i wieloletniego wykładowcy teologii w Fordham University w Nowym Jorku, który przedstawił w niej teologiczną myśl Jana Pawła II zawartą na kartach różnych pism nauczania papieskiego: encyklik, adhortacji i listów. Nasze opracowanie nie jest tak szeroko pomyślane, koncentrujemy się w nim na dwóch kwestiach kluczowych, jakimi są z naszego punktu widzenia próba portretowania zarówno religii, duchowości, jak i sacrum we współczesnych mediach. Mamy nadzieję, że różnorodne spektrum zagadnień zaprezentowane przez zespół Autorów pozwoli lepiej zrozumieć problematykę współczesnych mediów oraz wielorakie inspiracje, jakie czerpią one z religii i nauki Kościoła katolickiego.

Marek Sokołowski


Marek Sokołowski Kościół katolicki wobec świata mediów i społecznej komunikacji    

CZĘŚĆ I. Media i poszukiwanie sacrum

Mariola Marczak Obraz zakonnicy we współczesnym polskim kinie          
Katarzyna Citko Sacrum i profanum w kinie Carlosa Reygadasa        
Iwona Grodź  Miłość jest na dnie wszystkiego. Sacrum w kinie na przykładzie Matki Joanny od Aniołów Jerzego Kawalerowicza (1960)       
Magdalena Szydłowska Audycje religijne jako zwiastun „nowych czasów” w kontekście przekazu radia  lokalnego – Rozgłośni Polskiego Radia w Olsztynie     

CZĘŚĆ II. Nowe media a religia

Radosław Sierocki Nowe media, nowe formy temporalności i czas religijny          
Arkadiusz Dudziak Wizerunek Jana Pawła II w kampaniach medialnych Fundacji Dzieło Nowego Tysiąclecia                    
Ryszard Adam Podgórski Personalistyczna percepcja nowych mediów w myśli Karola Wojtyły – Jana Pawła II                            

Informacja o Autorach                        


166 stron, Format: 15.8x22.2, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022