ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.99 47,49   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MAYDAY! MAM SŁABE WYNIKI SPRZEDAŻY


KRAFT C.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 49.99 Twoja cena  47,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mayday!

Mam słabe wyniki sprzedaży


Niedobór klientów, niskie przychody. Częsta sytuacja kryzysowa w firmie. Problem przeciąga się, pogłębia, zaczyna brakować pieniędzy... Rodzi się pokusa, by nie naprawiać tego, co jest, tylko zacząć od nowa. Przejść biznesową metamorfozę i raz jeszcze wystartować. Z inną ofertą, know-how, innym zespołem. Jednak firmie, która jest w dołku, często brakuje środków, czasu oraz mocy decyzyjnych do podjęcia radykalnych ruchów. I całe szczęście! Dlaczego? Bo zanim firmowy świat wywróci się do góry nogami, warto spróbować czegoś subtelniejszego. Zanim rozpali się rewolucję , dobrze jest upewnić się, czy tajemnica niskich przychodów nie kryje się po stronie codziennych drobiazgów — umiejętności oraz organizacji pracy działu handlowego, wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji, relacji między kierownictwem a zespołem handlowym.

W tej książce znajdziesz dziesiątki sprawdzonych w praktyce rozwiązań, które możesz od razu zastosować. Przeczytaj o:

62 powodach słabej sprzedaży;

71 narzędziach handlowych przeznaczonych do podnoszenia sprzedaży;

57 zdefiniowanych obszarach związanych z rozwijaniem sprzedaży.

Całość uzupełniają informacje, za które w firmie konsultingowej zapłacisz krocie. Ta książka pozwoli Ci w pełni zrozumieć zjawisko sprzedaży. W przeciwieństwie do wielu innych publikacji, nie ogranicza się ona jedynie do wskazania, czego nie robić, lecz precyzyjnie wskazuje, co i jak robić należy. Gotowe do użycia szablony audytów pozwolą Ci przeprowadzić własne badania, które odpowiedzą na pytania: „Jak firma jest przygotowana do walki o klienta? Jak są przygotowane do tego siły handlowe?”. Nie zabraknie też omówienia wspomnianego modelu procesu sprzedaży. Nauczysz się budować atuty, które pomogą wygrywać z konkurencją.

Książka może się stać firmową bazą wiedzy handlowej, która wprowadzi do Twojej firmy korporacyjne standardy, podnoszące wydajność i efektywność pracy. Szablon audytu jest zaprojektowany w taki sposób, aby sprawnie i szybko odesłać cię do rozdziału, który porusza dane zagadnienie.


Wstęp. Przeciętny pensjonat zamienia się w prężne centrum kongresowe

KRAFT COMPANY TO SILNA FIRMA

Fundamenty wiedzy i standardów w firmie handlowej
1. Cechy dobrego handlowca
2. Zakres obowiązków i zadania handlowców
3. Co motywuje, a co zniechęca handlowców do pracy
4. Firmowy kodeks etyczny
5. Długoterminowy plan rozwoju
6. Gospodarka informacyjna
7. Dlaczego handlowcy osiągają słabe wyniki
8. Klienci mogą demotywować handlowców
9. Kto jest kim i za co odpowiada
10. Witamy w naszej firmie

Narzędzia pracy w firmie handlowej
11. Cel handlowy
12. Misja handlowa
13. Komunikat handlowy
14. Proces sprzedaży
15. Oferta handlowa
16. Profil potencjalnych klientów
17. Profil potencjalnych konkurentów

Strategia i polityka firmy handlowej
18. Polityka korzyści
19. Tworzenie korzyści zakupu
20. Docieranie do klientów
21. Narzędzia handlowe
22. Polityka widocznej firmy
23. Budowanie dobrej marki
24. Polityka planowania
25. Badanie powodów odmowy współpracy
26. Najczęściej spotykane niedociągnięcia w firmach handlowych
27. Audyt Krafta, czyli ocena przygotowania firmy handlowej

KRAFT SALESMAN TO SILNY HANDLOWIEC

Standardy wiedzy o klientach
28. Kim są klienci dla firmy handlowej
29. Dlaczego klient jest najważniejszy
30. Co kupują klienci i dlaczego
31. Którą ofertę wybierają klienci
32. Co przekonuje klientów do zakupu
33. Dlaczego klienci niechętnie zmieniają dostawców

Standardy wizerunku modelowego handlowca
34. Wizerunek handlowca w oczach klienta
35. Wpierw musisz sprzedać siebie, zanim kupią od Ciebie

Studium wiedzy o wizytach handlowych
36. Handlowanie jest sztuką komunikacji
37. Dobra obsługa klienta najlepszą inwestycją długoterminową
38. Ponadprzeciętność przynosi ponadprzeciętne wyniki
39. Kanon wiedzy o kontaktach bezpośrednich
40. Cele i typy wizyty handlowej
41. Oferuj tylko te produkty, którymi klient jest zainteresowany
42. Które produkty zaoferować
43. Dociekaj, skąd się bierze sceptycyzm klienta
44. Czym trafić do wyobraźni klientów
45. Jak w atrakcyjny sposób przedstawiać korzyści

Studium wiedzy o typach klientów
46. Typy klientów
47. Różnice między poszczególnymi typami klientów
48. Potencjalnie najlepszy typ klienta
49. Typy klientów a korzyści dla firmy
50. Wymogi poszczególnych typów klientów
51. Typy klientów a etap rozwoju firmy

Studium wiedzy o osobach decyzyjnych
52. Osoby decyzyjne i ich zadania
53. Korzyści przekonujące osoby decyzyjne do współpracy
54. Wpływ problemu jednej osoby decyzyjnej na kolejną
55. Problemy osób decyzyjnych i kolejność ich odwiedzania
56. Dlaczego handlowcy przegrywają? główne powody
57. Audyt Krafta, czyli ocena przygotowania sił handlowych

KRAFT STANDARDS TO WYSOKIE STANDARDY

Realizacja procesu sprzedaży
58. Etap 1. Wytypowanie klienta (10% zadania)
59. Etap 2. Nawiązanie kontaktu (20% zadania)
60. Etap 3. Wizyta handlowa (40% zadania)
61. Etap 4. Oferta handlowa (50% zadania)
62. Etap 5. Rewizja oferty i feedback (60% zadania)
63. Etap 6. Negocjacje (80% zadania)
64. Etap 7. Skutek handlowy (90% zadania)
65. Etap 8. Dokumentacja handlowa (100% zadania)
66. Audyt Krafta, czyli ocena przygotowania kierownictwa i sił handlowych do współpracy

Resume


344 strony, Format: 23.5x15.9, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022