Prognozuj
kto kliknie kupi skłamie lub umrze
W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel,
wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa
i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas.
Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for
America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał
wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje.
Dlaczego? Dlatego, że analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób
wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się
dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę
zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i
wygrywać wybory
„Odpowiednik Freakonomii w obszarze dużych zbiorów
danych”.
Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com
„Ekscytująca i wciągająca – czyta się ją jak
thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i
jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania. Przy pomocy przykładów
Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia stwarza dla współczesnego
świata”.
Marianna Dizik, statystyk, Google
„Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne
poniosły porażkę – objaśnia zawiłości wielkich zbiorów danych i daje przykłady z
życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania
wymiernych zmian”.
John Francis, starszy analityk danych, Nike
Podając fascynujące przykłady, Siegel pokazuje, jak
firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę
książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę”.
Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute,
autor Strategic Database Marketing
„Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać
nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są
bardziej zyskowne od innych – i ja się z nim zgadzam”.
Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds.
analiz danych w Yahoo!
Dr Eric Siegel jest założycielem Predictive Analytics Word i
redaktorem naczelnym „Predictive Analytics Times”. Były profesor Columbia University
jest obecnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży.
398 stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa miękka