E-marketing
Strategia, planowanie, praktyka
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy
biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już
stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają
się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i
właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego
stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest
narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień
do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.
Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki
e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny,
pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube,
InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach
biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie
przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach
świat e-marketingu.
Autorzy
Grzegorz Mazurek
Wstęp
Grzegorz Mazurek, Konrad Zach
Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe
Jolanta Tkaczyk
Rozdział 2. Konsument w internecie
Michał Kot
Rozdział 3. Badania marketingowe online
Anna Miotk
Rozdział 4. Mierzalność działań online
Paweł Gruszecki
Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu
Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman
Rozdział 6. Usługi interaktywne
Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach
Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online
Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec
Rozdział 8. Projektowanie interfejsów
Wojciech Szymański
Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębenista
Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa
Dagmara Pląta-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń
Rozdział 11. Reklama internetowa
Paueł Sala
Rozdział 12. E-mail marketing
Dagmara Pląta-Alf
Rozdział 13. Marketing Automation
Szymon Lisowski
Rozdział 14. Social media marketing
Tomasz Woźniak
Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu
Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański
Rozdział 16. Content marketing
Magdalena Daniłoś
Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube
Aleksander Winciorek
Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing
Konrad Zach
Rozdział 19. Personal branding
Grzegorz Mazurek
Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu
Grzegorz Mazurek
Zakończenie
485 stron, Format: 16.9x24.4, oprawa twarda