ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 55.10 52,35   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WAŻNE ROZMOWY O BIZNESIE I NIE TYLKO...


wydawnictwo: INFOR , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 55.10 Twoja cena  52,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ważne rozmowy o biznesie i nie tylko...


Żyjemy w szybko zmieniającej się rzeczywistości biznesowej i trudno nie zauważyć, że modele zarządzania, jakie sprawdzały się jeszcze kilka lat temu, przestają funkcjonować. Kadra kierownicza i działy personalne odczuwają silną presję, aby od nowa wypracować zasady strategii biznesowych, funkcjonowania organizacji, pozyskiwania klientów, czy rozwoju i motywowania pracowników XXI wieku. A to już zupełnie inni ludzie, niż jeszcze kilka lat temu. W pracy nastawieni na nowości technologiczne, doskonale czują się w świecie mediów społecznościowych, są zwolennikami różnorodności a wirtualna rzeczywistość czy sztuczna inteligencja nie jest im obca. Jednocześnie zupełnie inne wartości są dla nich istotne: zaufanie w stosunku do bezpośredniego przełożonego, wiara w jego kompetencje, życzliwość, uczciwość. Te zmiany wymagają przede?niowania dotychczasowych koncepcji zarządzania ludźmi i przewodzenia im. Pomoże w tym ta książka.

Proponujemy Czytelnikom zbiór najciekawszych wywiadów, które ukazały się w latach 2015-2018 w miesięczniku „Personel i Zarządzanie”, który od 1994 roku towarzyszy menedżerom i specjalistom personalnym w kształtowaniu efektywnej polityki zarządzania ludźmi w organizacji.

W książce znajdą Państwo rozmowy z uznanymi psychologami, autorami bestsellerów, konsultantami biznesowymi czy mówcami motywacyjnymi z Polski i zagranicy. Nie zabraknie inspiracji ze świata nauki reprezentowanego przez wykładowców prestiżowych uczelni europejskich. Polecamy także rozmowy z menedżerami praktykami – prezesami, dyrektorami zarządzającymi i menedżerami personalnymi firm, które odniosły sukces biznesowy. Można się od nich wiele nauczyć. I temu właśnie służy ta książka.

Czytelnicy znajdą w niej wiele inspiracji nie tylko w zakresie efektywnego zarządzania firmą i pracownikami, ale także w zakresie rozwoju zawodowego i osiągania stawianych sobie celów osobistych.


Wstęp

Rozdział 1. Dylematy zarządzania
1. Chodzi o ten taniec pomiędzy kobiecością i męskością - Michelle Miller, autorka bestsellerowej powieści The Underwriting, konsultant biznesowy
2. Dziś biznes wymaga dojrzałości - Jacek Rozenek, aktor, trener i coach biznesu
3. Im więcej technologii, tym więcej relacji - Nikolay Kirov, dyrektor ds. strategii i rozwoju Kozminski Executive Business School
4. Roztropne zaufanie - Jacek Santorski, psycholog społeczny i psycholog biznesu, doradca przedsiębiorców, wykładowca, mentor
5. Ścieranie się starego i nowego świata - Joanna Heidtman, psycholog, socjolog, trener, doradca i coach
6. Żegnaj dobre samopoczucie - Andre Spicer, profesor Organisational Behaviour w Cass Business School, City University w Londynie

Rozdział 2. Z szerszej perspektywy
1. Apetyt na więcej - Adam Góral, prezes zarządu Asseco
2. Firma to droga, która nie ma końca - Jarosław Czają, prezes Future Processing
3. Na pograniczu świata biznesu, społeczeństwa i duchowości - Jacek WIOSNA Stryczek, prezes Stowarzyszenia Wiosna, inicjator "Szlachetnej Paczki"
4. Nie o sukces chodzi, ale o dobre życie - Andrzej Jeznach, prezes firmy handlowej GERSO GmbH (Niemcy), autor książek Sztuka życia oraz Szef, który ma czas
5. Otwieramy się na współzarządzanie - Grzegorz Rutkowski, dyrektor zarządzający Grupy Oknoplast
6. Zarządzanie firmą jest jak podróż - Beata Osiecka, dyrektor generalna Kinnarps Polska

Rozdział 3. HR w dobie zmian
1. Dział HR to więcej niż partner biznesowy - David Taylor, autor bestsellerów Naked Leader, Naked Coach
2. Lepiej uważać z oceną efektywności pracowników - prof. dr Armin Trost, wykładowca na Wydziale HRM na Uniwersytecie w Fiirtwangen w Niemczech
3. Nasz sukces to my - Jolanta Musielak, członek zarządu ds. personalnych w Volkswagen Poznań
4. Samoświadomość jest bramą do inteligencji emocjonalnej - Hendrie Weisinger, psycholog, autor narzędzi psychometrycznych
5. Strategia wojskowa w zarządzaniu kadrami, czyli jak funkcjonować w środowisku VUCA? - Federico Sabria, profesor w IESE Business School
6. Zamknij się i słuchaj - Emmajane Varley menedżer ds. globalnej strategii komunikacji wewnętrznej w Grupie HSBC

Rozdział 4. Na drodze do rozwoju
1. Emo Sapiens, czyli harmonia emocji i intelektu - Rafał Ohme, profesor nadzwyczajny psychologii, jeden ze światowych pionierów consumer neuroscience
2. Jak znaleźć pracę fajniejszą od wakacji? - Edi Pyrek, mentor właścicieli i prezesów największych firm w Polsce
3. Lubię przydać się ludziom... - Ewa Foley promotorka pozytywnego życia, doradca rozwojowy i charyzmatyczny mówca
4. Nie bądź niewolnikiem stałej pensji - Magnus Lindkvist, szwedzki mówca motywacyjny i futurolog
5. Nie bój się błędów! - Erik Kessel, współzałożyciel międzynarodowej agencji reklamowej KesselsKramer, autor książki Ale wtopa!
6. Nigdy się nie poddawaj - Allan i Barbara Pease, autorzy światowych bestsellerów na temat relacji międzyludzkich
7. Rozwój nigdy się nie kończy - Mateusz Grzesiak, psycholog i doradca biznesowy
8. Umysł zwycięzcy - Jakub B. Bączek, trener mentalny, przedsiębiorca, mówca biznesowy
9. Najważniejsze to być ciekawym świata - Nick Vujicic, jeden z najpopularniejszych mówców motywacyjnych na świecie


260 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022