ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRAKTYKI HRM 2 NAJLEPSZE STUDIA PRZYPADKU Z POLSKIEGO RYNKU


BERŁOWSKI P. GURYN H. ANDRIAN K.

wydawnictwo: INFOR , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 55.10 Twoja cena  52,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Praktyki HRM 2

Najlepsze studia przypadku z polskiego rynku


Pierwsza część książki „Praktyki HRM”, która ukazała się w 2017 roku, spotkała się z dużym odzewem Czytelników. Może to świadczyć, że HR-owcy potrzebują dobrych praktyk, by inspirować się nimi w swojej codziennej pracy.

Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, przedstawiamy Państwu drugą część „Praktyk HRM”. Jest to zbiór nowych studiów przypadku, które pokazują, jak radzą sobie organizacje z obecnymi wyzwaniami w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym. Wybór pochodzi z czasopisma „Personel i Zarządzanie’, które od 1994 roku prezentuje najlepsze praktyki firm, wyznacza trendy i komentuje najistotniejsze wyzwania w świecie HRM.

W książce znajdą Państwo przykłady organizacji, które z sukcesem wdrażają wiele projektów związanych z zarządzaniem pracownikami - od rekrutacji, przez rozwój, po tworzenie angażującego i innowacyjnego środowiska pracy.

„Praktyki HRM 2” to obowiązkowa pozycja nie tylko dla działów personalnych. Może także być pomocna wszystkim, którzy poszukują inspiracji w dziedzinie zarządzania pracownikami. Z kolei dla studentów kierunków zarządzania personelem, chcących związać swoją przyszłość z działem HR, może stanowić cenny poradnik, który wskaże, jak przeprowadzać procesy HRM z sukcesem.

Pozycja rekomendowana przez : Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner oraz Polish Society for Training & Development (PSTD)


Wstęp

Rozdział 1. Budowanie wizerunku pracodawcy
Zerwać ze stereotypami. Strategia HRM i budowa wizerunku pracodawcy w Lidlu
Matryca aktywności pracowników. Diagnoza oczekiwań pracowników i tworzenie oferty EVP w firmie Michael Page
Unikatowe DNA firmy. Wartości oraz Employee Value
Proposition w Owens-Illinois

Rozdział 2. Rekrutacja i adaptacja pracowników
Rekrutacja liderów zespołów w fabryce IKEA Industry Lubawa
Start pod dobrą opieką. Proces onboardingu w MTU Aero Engines i Elica Group
Skutecznie nie znaczy z premią. Jak firma Objectivity pozyskuje specjalistów IT?
Maraton rekrutacji. Jak Alior Bank pozyskał 1850 pracowników w 365 dni
Warto szukać inaczej. Rekrutacja kandydatów pasywnych w ZF TRW
Igrzyska rekrutacji. Wjaki sposób pozyskiwano pracowników do Hotelu Orbis w Krakowie?
Kandydat bez wiedzy, ale z potencjałem. Rekrutacja talentów w Shell Business Operations

Rozdział 3. Rozwój
Uzależnieni od uczenia się. Mechanizmy gier w menedżerskich programach rozwojowych w PZU
Ścieżki kariery dla mechaników w Bergerat Monnoyeur
Od specjalisty do menedżera w pół roku. Program rozwoju menedżerów w Citi Service Center Poland
Dobry przepis w dobrych rękach. Szkolenie i rozwój pracowników w Carrefour Polska
Otwarty dostęp do wiedzy. Jak w firmie Cognifide pracownicy dzielą się swoim know how?
Utalentowany pracownik jako klient wewnętrzny w PKO Banku Polskim
Różne poziomy przywództwa. Rozwój liderów w spółce Energa Obrót

Rozdział 4. Ocenianie
Informacja zwrotna "tu i teraz". Zmiany w ocenianiu pracownikóww firmie Accenture
Lider na indeksie. Ocena menedżerów produkcji w Sanden Manufacturing Poland

Rozdział 5. Budowanie zaangażowania
Udział, wpływ i zaangażowanie. Badanie opinii pracowniczej w firmie URSA
Dwie drogi, cel ten sam. Budowanie zaangażowania pracowników
Sonoco Poland Packaging Services oraz Flex Poland
O mały włos i nie tylko. Jak DHL Parcel buduje zaangażowanie pracowników?
Przykład idzie z góry. Od działania do zmiany i dialogu w Brown-Forman Polska
Jaka kampania - taka frekwencja. Motywowanie pracowników do udziału w badaniu zaangażowania w Sodexo
Integracyjno-brandingowy MasterChef, czyli kulinarny konkurs dla pracowników KFC
Samo się nie zrobi. Jak liderzy budują zaangażowanie w PwC Polska?

Rozdział 6. Kultura organizacyjna
Empatia w finansach. Budowa wewnętrznych relacji w mBanku
Przykład idzie z góry. Promowanie etyki w Provident Polska
Rozliczanie z wartości. Strategia HRM w firmie Everest Finanse
Accelerator i wspólne cele. Zmiana postaw liderów w Hiab Cargotec Poland

Rozdział 7. Zarządzanie
Top menedżerowie a sprawy ludzkie. Partnerstwo biznesowe w Boehringer Ingelheim i Provident Polska
To nie jest wróżenie z fusów. Model retencji w Nationale-Nederlanden Kontrolowany wzrost organizacji. Rozwój świadomości biznesowej
Kadry w Centrum Medyczno-Diagnostycznym w Siedlcach
HR biznes partner facylitatorem w Siemens Polska
W ciągłej podróży, czyli zmiany podejścia do biznesu w firmie Microsoft
Orange na drodze Toyoty, czyli ciągłe doskonalenie w kołach jakości

Rozdział 8. Zarządzanie różnorodnością
W różności jedność. Korzyści z różnorodności w firmie CEMEX Polska
Między Kalifornią a Tokio. Usługi dla biznesu w kontekście różnic kulturowych w Hitachi Data Systems

Rozdział 9. Wellness w firmie
Dla każdego coś zdrowego. Program wellness w SAS Institute
Aktywni, bezpieczni, skuteczni. Kształtowanie kultury bezpieczeństwa i higieny pracy w Veolia Energia Warszawa
Amica Kids od kuchni. Firmowy żłobek i przedszkole jako element polityki WI_B w firmie Amica


272 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022