|
PRAKTYKI HRM 2 NAJLEPSZE STUDIA PRZYPADKU Z POLSKIEGO RYNKU
BERŁOWSKI P. GURYN H. ANDRIAN K. wydawnictwo: INFOR , rok wydania 2018, wydanie Icena netto: 55.10 Twoja cena 52,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Praktyki HRM 2
Najlepsze studia przypadku z polskiego rynku
Pierwsza część książki „Praktyki HRM”, która ukazała się w 2017 roku,
spotkała się z dużym odzewem Czytelników. Może to świadczyć, że HR-owcy
potrzebują dobrych praktyk, by inspirować się nimi w swojej codziennej pracy.
Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, przedstawiamy Państwu drugą część „Praktyk
HRM”. Jest to zbiór nowych studiów przypadku, które pokazują, jak radzą sobie
organizacje z obecnymi wyzwaniami w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym.
Wybór pochodzi z czasopisma „Personel i Zarządzanie’, które od 1994 roku prezentuje
najlepsze praktyki firm, wyznacza trendy i komentuje najistotniejsze wyzwania w świecie
HRM.
W książce znajdą Państwo przykłady organizacji, które z sukcesem wdrażają wiele
projektów związanych z zarządzaniem pracownikami - od rekrutacji, przez rozwój, po
tworzenie angażującego i innowacyjnego środowiska pracy.
„Praktyki HRM 2” to obowiązkowa pozycja nie tylko dla działów personalnych. Może
także być pomocna wszystkim, którzy poszukują inspiracji w dziedzinie zarządzania
pracownikami. Z kolei dla studentów kierunków zarządzania personelem, chcących
związać swoją przyszłość z działem HR, może stanowić cenny poradnik, który wskaże,
jak przeprowadzać procesy HRM z sukcesem.
Pozycja rekomendowana przez : Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner oraz Polish
Society for Training & Development (PSTD)
Wstęp
Rozdział 1. Budowanie wizerunku pracodawcy
Zerwać ze stereotypami. Strategia HRM i budowa wizerunku pracodawcy w Lidlu
Matryca aktywności pracowników. Diagnoza oczekiwań pracowników i tworzenie oferty EVP
w firmie Michael Page
Unikatowe DNA firmy. Wartości oraz Employee Value
Proposition w Owens-Illinois
Rozdział 2. Rekrutacja i adaptacja pracowników
Rekrutacja liderów zespołów w fabryce IKEA Industry Lubawa
Start pod dobrą opieką. Proces onboardingu w MTU Aero Engines i Elica Group
Skutecznie nie znaczy z premią. Jak firma Objectivity pozyskuje specjalistów IT?
Maraton rekrutacji. Jak Alior Bank pozyskał 1850 pracowników w 365 dni
Warto szukać inaczej. Rekrutacja kandydatów pasywnych w ZF TRW
Igrzyska rekrutacji. Wjaki sposób pozyskiwano pracowników do Hotelu Orbis w Krakowie?
Kandydat bez wiedzy, ale z potencjałem. Rekrutacja talentów w Shell Business Operations
Rozdział 3. Rozwój
Uzależnieni od uczenia się. Mechanizmy gier w menedżerskich programach rozwojowych w
PZU
Ścieżki kariery dla mechaników w Bergerat Monnoyeur
Od specjalisty do menedżera w pół roku. Program rozwoju menedżerów w Citi Service
Center Poland
Dobry przepis w dobrych rękach. Szkolenie i rozwój pracowników w Carrefour Polska
Otwarty dostęp do wiedzy. Jak w firmie Cognifide pracownicy dzielą się swoim know how?
Utalentowany pracownik jako klient wewnętrzny w PKO Banku Polskim
Różne poziomy przywództwa. Rozwój liderów w spółce Energa Obrót
Rozdział 4. Ocenianie
Informacja zwrotna "tu i teraz". Zmiany w ocenianiu pracownikóww firmie
Accenture
Lider na indeksie. Ocena menedżerów produkcji w Sanden Manufacturing Poland
Rozdział 5. Budowanie zaangażowania
Udział, wpływ i zaangażowanie. Badanie opinii pracowniczej w firmie URSA
Dwie drogi, cel ten sam. Budowanie zaangażowania pracowników
Sonoco Poland Packaging Services oraz Flex Poland
O mały włos i nie tylko. Jak DHL Parcel buduje zaangażowanie pracowników?
Przykład idzie z góry. Od działania do zmiany i dialogu w Brown-Forman Polska
Jaka kampania - taka frekwencja. Motywowanie pracowników do udziału w badaniu
zaangażowania w Sodexo
Integracyjno-brandingowy MasterChef, czyli kulinarny konkurs dla pracowników KFC
Samo się nie zrobi. Jak liderzy budują zaangażowanie w PwC Polska?
Rozdział 6. Kultura organizacyjna
Empatia w finansach. Budowa wewnętrznych relacji w mBanku
Przykład idzie z góry. Promowanie etyki w Provident Polska
Rozliczanie z wartości. Strategia HRM w firmie Everest Finanse
Accelerator i wspólne cele. Zmiana postaw liderów w Hiab Cargotec Poland
Rozdział 7. Zarządzanie
Top menedżerowie a sprawy ludzkie. Partnerstwo biznesowe w Boehringer Ingelheim i
Provident Polska
To nie jest wróżenie z fusów. Model retencji w Nationale-Nederlanden Kontrolowany
wzrost organizacji. Rozwój świadomości biznesowej
Kadry w Centrum Medyczno-Diagnostycznym w Siedlcach
HR biznes partner facylitatorem w Siemens Polska
W ciągłej podróży, czyli zmiany podejścia do biznesu w firmie Microsoft
Orange na drodze Toyoty, czyli ciągłe doskonalenie w kołach jakości
Rozdział 8. Zarządzanie różnorodnością
W różności jedność. Korzyści z różnorodności w firmie CEMEX Polska
Między Kalifornią a Tokio. Usługi dla biznesu w kontekście różnic kulturowych w
Hitachi Data Systems
Rozdział 9. Wellness w firmie
Dla każdego coś zdrowego. Program wellness w SAS Institute
Aktywni, bezpieczni, skuteczni. Kształtowanie kultury bezpieczeństwa i higieny pracy w
Veolia Energia Warszawa
Amica Kids od kuchni. Firmowy żłobek i przedszkole jako element polityki WI_B w firmie
Amica
272 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|