ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 38.25 36,34   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ASYMETRIA WIEDZY A AKTYWNOŚĆ INFORMACYJNA KONSUMENTÓW NA RYNKU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH


NESTOROWICZ R.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 38.25 Twoja cena  36,34 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Asymetria wiedzy a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych


Praca zawiera udaną identyfikację, analizę i syntezę istotnego problemu naukowego, fragmentarycznego rozpoznanego w literaturze polskiej, ale także i światowej. Problematyka podjęta przez Autorkę odnosi się do szeroko ujmowanej asymetrii wiedzy i informacji na rynku produktów żywnościowych w Polsce. Rozwiązanie tego złożonego problemu jest ważne ze względów zarówno poznawczych, jak i metodycznych oraz praktycznych. [...] podjęty problem rozpatrzony został w szerokim nawiązaniu do dorobku teorii zachowań konsumentów, marketingu, zarządzania, ekonomiki informacji, psychologii itd.

Z recenzji prof. dr hab. Ewy Kieżel


Wstęp

1. Asymetria wiedzy i informacji na rynku produktów żywnościowych
1.1. Informacja i wiedza a zachowania podmiotów na rynku
1.2. Asymetria informacji a asymetria wiedzy
1.3. Asymetria wiedzy na rynku produktów żywnościowych
1.4. Konsekwencje asymetrii wiedzy i informacji na rynku żywności

2. Aktywność informacyjna podmiotów na rynku produktów żywnościowych jako sposób ograniczania asymetrii wiedzy
2.1. Komunikacyjne możliwości ograniczania asymetrii wiedzy
2.2. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa a ograniczanie asymetrii wiedzy i informacji na rynku produktów żywnościowych
2.3. Komunikaty (wiadomości i sygnały) na rynku żywności a możliwość ograniczenia asymetrii wiedzy między producentami a konsumentami

3. Aktywność informacyjna konsumentów na rynku żywności w procesie ograniczania asymetrii wiedzy
3.1. Przejawy aktywności informacyjnej konsumentów na rynku żywności w procesie podejmowania decyzji
3.2. Uwarunkowania aktywności informacyjnej konsumentów na rynku produktów żywnościowych
3.3. Proces przetwarzania informacji a zmiany w poziomie asymetrii wiedzy

4. Wiedza konsumentów a ich aktywność informacyjna - ujęcie deklaratywne
4.1. Metodyka badań ilościowych i charakterystyka respondentów
4.2. Zróżnicowanie aktywności informacyjnej konsumentów żywności w świetle badań
4.3. Zależność między deklarowaną wiedzą a aktywnością informacyjną respondentów

5. Wpływ podniesienia poziomu wiedzy na aktywność informacyjną podczas wyboru produktu
5.1. Opis procedury eksperymentu i charakterystyka respondentów
5.2. Aktywność informacyjna respondentów podczas wyboru produktu żywnościowego
5.3. Wpływ zmiennych niezależnych na wybór opakowania z komunikatem typu message i signalling
5.4. Zależność między deklarowaną wiedzą a aktywnością informacyjną respondentów

6. Wiedza i aktywność informacyjna konsumentów a ocena dostępności  i wiarygodności informacji
6.1. Wiedza respondentów na temat technik perswazji wykorzystywanych w komunikatach na opakowaniach produktów żywnościowych
6.2. Aktywność informacyjna respondentów a znajomość oznaczeń stosowanych na opakowaniach produktów żywnościowych
6.3. Zależność między wiedzą i aktywnością informacyjną respondentów a oceną dostępności informacji
6.4. Wiarygodność źródeł informacji w zależności od poziomu wiedzy i aktywności informacyjnej konsumentów

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów
Aneks


276 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022