|
UWARUNKOWANIA SKUTECZNOŚCI BADAŃ MARKETINGOWYCH
TARKA P. wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2017, wydanie Icena netto: 49.90 Twoja cena 47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Uwarunkowania skuteczności badań marketingowych
Uwzględniając całość przedmiotu zainteresowania monografii, należy ją uznać za
opracowanie bardzo interesujące, oryginalne, koncentrujące się na problematyce
unikatowej w dorobku światowym i krajowym. W literaturze światowej można zidentyfikować
pojedyncze publikacje poświęcone problematyce skuteczności badań marketingowych, ale
nie dotyczą one takiego zakresu i skali studiów, jakie daje się zaobserwować w
recenzowanej publikacji. Na szczególne wyróżnienie zasługuje rozpatrywanie
problematyki badań marketingowych w kontekście uwarunkowań organizacyjnych. Jest rzeczą
typową, że badania marketingowe opisuje się z perspektywy metodologiczno-metodycznej,
ale analizowanie ich z perspektywy kultury organizacyjnej, wewnętrznych procesów
komunikacji czy też stylu podejmowania decyzji jest nietypowe dla znanych mi publikacji
poświęconych badaniom marketingowym.
1. Istota, znaczenie i uwarunkowania skuteczności badań marketingowych w
przedsiębiorstwach
1.1. Istota i funkcje oraz procesowe ujęcie badań marketingowych
1.2. Znaczenie skutecznych badań marketingowych w zarządzaniu marketingowym firmą
1.3. Uwarunkowania organizacyjne skuteczności badań marketingowych
1.4. Uwarunkowania metodologiczne skuteczności badań marketingowych
2. Założenia w konstrukcji modelu konceptualnego skuteczności badań
marketingowych
2.1. Model konceptualny i definicja skuteczności badań marketingowych
2.2. Procedura operacjonalizacji modelu skuteczności badań marketingowych
2.3. Instrument pomiarowy w sferze operacjonalizacji modelu skuteczności badań
marketingowych
3. Metodologia badań empirycznych, ocena wskaźników i analiza wymiarowości
wielkości teoretycznych modelu skuteczności badań marketingowych
3.1. Proces doboru respondentów do próby oraz powody odmowy uczestnictwa w badaniach
3.2. Charakterystyka prób badawczych w ujęciu cech metryczkowych i rekrutacyjnych
3.3. Analiza spójności wskaźników w zakresie badanych wielkości teoretycznych
3.4. Analiza wymiarowości wielkości teoretycznych w operacyjnym modelu skuteczności
badań marketingowych
4. Diagnoza uwarunkowań i efektów skuteczności badań marketingowych w przedsiębiorstwach
4.1. Możliwości przedsiębiorstw w sferze pomiaru skuteczności badań marketingowych
4.2. Determinanty skuteczności badań marketingowych w przedsiębiorstwach
4.3. Specyfika poszczególnych uwarunkowań i efektów skuteczności badań marketingowych
4.4. Modelowanie strukturalne (SEM) związków w zakresie uogólnionych uwarunkowań
organizacyjno-metodologicznych i efektów skuteczności badań marketingowych
316 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|