ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PODSTAWY MARKETINGU ZADANIA I STUDIA PRZYPADKÓW


DYMITROWSKI A. HAUKE-LOPES A. MAŁYS Ł. RATAJCZAK-MROZEK M.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2016, wydanie II

cena netto: 25.00 Twoja cena  23,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podstawy marketingu.

Zadania i studia przypadków

MD 317


Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz uświadomienie istnienia współzależności pomiędzy odpowiednio skonstruowanymi elementami strategii marketingowej a sukcesem firmy.

Niewątpliwą zaletą książki jest praktyczny charakter zawartych w niej informacji. Dzięki stworzeniu modelowych sytuacji, które symulują realne rynkowe wyzwania, z którymi zmagają się firmy na całym świecie, można ćwiczyć umiejętność poprawnych reakcji, a także badać różne scenariusze wydarzeń.


126 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022