|
PODSTAWY MARKETINGU ZADANIA I STUDIA PRZYPADKÓW
DYMITROWSKI A. HAUKE-LOPES A. MAŁYS Ł. RATAJCZAK-MROZEK M. wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2016, wydanie IIcena netto: 25.00 Twoja cena 23,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Podstawy marketingu.
Zadania i studia przypadków
MD 317
Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności
podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz
uświadomienie istnienia współzależności pomiędzy odpowiednio skonstruowanymi
elementami strategii marketingowej a sukcesem firmy.
Niewątpliwą zaletą książki jest praktyczny charakter zawartych w niej informacji.
Dzięki stworzeniu modelowych sytuacji, które symulują realne rynkowe wyzwania, z którymi
zmagają się firmy na całym świecie, można ćwiczyć umiejętność poprawnych
reakcji, a także badać różne scenariusze wydarzeń.
126 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|