ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 37.65 35,77   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TRAKCJA CZYLI ZŁAP PRZYCZEPNOŚĆ JAK KAŻDY STARTUP MOŻE OSIĄGNĄĆ SZYBKI WZROST


WEINBERG G. MARES J.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 37.65 Twoja cena  35,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Trakcja

czyli złap przyczepność

Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost


Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci zbudować solidną bazę zadowolonych klientów. Bez klientów cała ta zabawa nie ma sensu. Musisz więc znaleźć coś, co pomoże Ci przekonać ludzi, że chcą skorzystać właśnie z Twojego produktu lub z Twojej usługi. Tylko tak „złapiesz przyczepność”, dzięki której Twoja firma ruszy z miejsca. Przyczepność, czyli... trakcję!

Gabriel Weinberg i Justin Mares na własnej skórze przekonali się, ile jest wart każdy z kanałów komunikacji z klientami i które z nich przynoszą największe korzyści w zależności od profilu działalności firmy. Co więcej, zapytali też o zdanie czterdziestu założycieli dochodowych firm i opracowali rzetelną listę, którą możesz wykorzystać w swojej pracy.

Sprawdź, co jeszcze możesz zrobić, by zachęcić potencjalnych klientów i zaprezentować się im z jak najlepszej strony. Zobacz, co zrobić, by:

  • odkryć i wykorzystać kanały komunikacji, których nie znają Twoi konkurenci;

  • zyskać rozgłos medialny i dotrzeć do szerszego grona klientów,

  • zwiększać skuteczność kampanii e-mailowych;

  • poprawić pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwarki internetowej,

  • prowadzić skuteczne akcje reklamowe z wykorzystaniem internetowych narzędzi i badań.


    Wprowadzenie. Trakcja jest najważniejsza (5)

    Rozdział 1. Kanały trakcji (11)

    Rozdział 2. Myślenie trakcyjne (19)

    Rozdział 3. Strzał w dziesiątkę (31)

    Rozdział 4. Testowanie trakcji (40)

    Rozdział 5. Ścieżka krytyczna (48)

    Rozdział 6. Blogi (55)

    Rozdział 7. Rozgłos medialny (62)

    Rozdział 8. Niekonwencjonalne działania PR (71)

    Rozdział 9. Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM) (79)

    Rozdział 10. Reklamy wyświetlane na stronach internetowych i w mediach społecznościowych (89)

    Rozdział 11. Reklama offline (98)

    Rozdział 12. Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO) (109)

    Rozdział 13. Marketing treści (content marketing) (119)

    Rozdział 14. E-mail marketing (126)

    Rozdział 15. Marketing wirusowy (135)

    Rozdział 16. Aplikacje jako narzędzia marketingu (147)

    Rozdział 17. Rozwój biznesu (BD) (156)

    Rozdział 18. Sprzedaż (166)

    Rozdział 19. Programy partnerskie (179)

    Rozdział 20. Wykorzystanie istniejących platform (187)

    Rozdział 21. Targi branżowe (196)

    Rozdział 22. Wydarzenia "w realu" (204)

    Rozdział 23. Wystąpienia publiczne (213)

    Rozdział 24. Budowanie społeczności (220)

    Podziękowania (227)

    Dodatek. Testy środkowego kręgu (231)


240 stron, Format: 20.7x14.1, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022