|
WIZUALNY MŁOTEK JAK WBIĆ DO GŁOWY PRZEKAZ MARKI DZIĘKI EMOCJONALNEJ SILE OBRAZU
RIES L. RIES A. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2016, wydanie Icena netto: 40.60 Twoja cena 38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wizualny młotek
Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad,
pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media
społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki
przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej
realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na
pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym
nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka
kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.
Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję
wizualnego młotka i werbalnego gwoździa.
Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę
konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz,
że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio
wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić
odbiorcę do Twojego produktu.
Z tej książki dowiesz się:
że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.
Oto 10 wizualnych narzędzi, których można użyć do budowy marki:
Kształt
Kolor
Produkt
Opakowanie
Akcja
Założyciel
Symbol
Założyciel
Symbol
Dziedzictwo
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|