Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą
Treść i prezentacja, czyli jak zaintrygować, zachwycić i olśnić czytelnika
bloga
Plany i strategie rozwoju, czyli jak zachęcić ludzi, żeby Cię odwiedzali
Kochane pieniążki, czyli jak zadbać o zyski z reklam, programów partnerskich i
sprzedaży produktów
Wszyscy wiemy, że na działalności internetowej można nieźle zarobić. Sklepy,
media społecznościowe, YouTube... to wszystko świetne kanały sprzedaży. Ale blog?
Tak, okazuje się, że na blogu też można sporo zyskać. I nie oznacza to, że masz przy
nim siedzieć od rana do nocy. Chcesz dowiedzieć się, jak przekształcić Twój malutki,
prywatny blog, na który wchodzi garstka przyjaciół i pasjonatów, w prawdziwe centrum
biznesowe? Routh Soukup ma dla Ciebie mnóstwo cennych informacji, bo od kilku lat sama
zarabia na swoim blogu i dobrze wie, jak prowadzić taki nietypowy biznes.
Znajdziesz tu rady na temat przygotowywania treści, pisania zabójczo skutecznych
postów, dobierania ciekawych zdjęć, a także rozwijania bloga. Dowiesz się, co warto
zrobić w celu przyciągnięcia czytelników oraz dlaczego koniecznie trzeba komentować
inne blogi i promować ich twórców. Poznasz zasady networkingu, nauczysz się
optymalizować swoją stronę pod kątem wyszukiwarek, zdobędziesz stałych subskrybentów.
Ruth wprowadzi Cię też w tajniki działania marketingu wirusowego. Jeśli jej
posłuchasz, wkrótce zaczniesz czerpać zyski z reklam, programów partnerskich czy
sprzedaży gadżetów. Zorganizuj się, wyznacz sobie cele i... startuj!
Zacznij od czegoś niesamowitego
Treść przede wszystkim
Najważniejsza jest prezentacja
Rozwijaj swoją platformę
Media społecznościowe i marketing wirusowy
Gdzie te pieniądze?
Zysk za pośrednictwem sieci reklamowych
Zysk z programów partnerskich
Zysk z reklam prywatnych
Zysk ze sprzedaży własnych produktów
Pracuj mądrzej, a nie ciężej
Od bloga do biznesu
Wstęp (5)
Rozdział 1. Zacznij od czegoś niesamowitego (7)
Rozdział 2. Treść przede wszystkim (17)
Rozdział 3. Najważniejsza jest prezentacja (27)
Rozdział 4. Rozwijaj swoją platformę (45)
Rozdział 5. Media społecznościowe i marketing wirusowy (63)
Rozdział 6. Gdzie te pieniądze? (87)
Rozdział 7. Zysk za pośrednictwem sieci reklamowych (97)
Rozdział 8. Zysk z programów partnerskich (113)
Rozdział 9. Zysk z reklam prywatnych (121)
Rozdział 10. Zysk ze sprzedaży własnych produktów (131)
Rozdział 11. Pracuj mądrzej, a nie ciężej (135)
Rozdział 12. Od bloga do biznesu (151)
Dodatek (161)
Słowniczek (163)
O autorce (165)
168 stron, Format: 23.5x15.8, oprawa miękka