ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ANALIZA FUNDAMENTALNA STANDING FINANSOWY I WYCENA PRZEDSIĘBIORSTWA


SAJNÓG A. PIELOCH-BABIARZ A.

wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 60.80 Twoja cena  57,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Analiza fundamentalna

Standing finansowy i wycena przedsiębiorstwa


Publikacja poświęcona jest analizie fundamentalnej przedsiębiorstwa pojmowanej jako proces badania rynku kapitałowego w oparciu o dane fundamentalne pochodzące ze spółki i rynku dla potrzeb oszacowania wartości wewnętrznej akcji.

Składa się z trzech rozdziałów o charakterze merytoryczno-metodycznym, w których główny nacisk położono na problemy wykorzystania analizy finansowej oraz wyceny przedsiębiorstwa. Zaletą publikacji jest przede wszystkim układ i przejrzystość rozważań oraz dopracowanie pod względem dydaktycznym. Poszczególne części opracowania zostały domknięte ustępami aktywizującymi Czytelnika w postaci kluczowych problemów, pytań testowych oraz zadań do samodzielnego rozwiązania.

Książka zawiera kompleksowe, a zarazem syntetyczne ujęcie najważniejszych problemów, dylematów i sposobów wyboru inwestycji kapitałowej z wykorzystaniem analizy finansowej, będącej kondensatem wiedzy na temat badania kondycji finansowej organizacji gospodarczych w formule najczęściej prezentowanej w literaturze przedmiotu i stosowanej w praktyce.

Podręcznik ma dużą wartość naukową i dydaktyczną, stanowiąc bazę wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także porządkując i wzbogacając wiedzę przedstawicieli praktyki gospodarczej oraz początkujących inwestorów, poszukujących podstawowych rozwiązań w zakresie przeprowadzania analizy finansowej i wyceny przedsiębiorstwa.


Wprowadzenie

Rozdział I. Istota analizy fundamentalnej
1. Istota i zakres analizy fundamentalnej
2. Źródła informacyjne analizy fundamentalnej
3. Problemy
4. Pytania testowe

Rozdział II. Analiza finansowa przedsiębiorstwa
1. Analiza finansowa - istota i rodzaje oceny kondycji finansowej
2. Analiza podstawowych sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa
2.1. Analiza bilansu
2.2. Analiza rachunku zysków i strat
2.3. Analiza rachunku przepływów pieniężnych
3. Analiza wskaźnikowa przedsiębiorstwa
3.1. Wskaźniki płynności finansowej
3.2. Wskaźniki zadłużenia
3.3. Wskaźniki sprawności działania
3.4. Wskaźniki rentowności
3.5. Wskaźniki rynkowe
4. Problemy
5. Pytania testowe
6. Zadania do samodzielnego rozwiązania

Rozdział III. Wycena przedsiębiorstwa
1. Istota wyceny przedsiębiorstwa
2. Koszt kapitału przedsiębiorstwa
3. Metody wyceny przedsiębiorstwa
3.1. Metody majątkowe
3.2. Metody dochodowe
3.2.1. Wolne przepływy pieniężne jako determinanta wyceny przedsiębiorstwa
3.2.2. Charakterystyka metod dochodowych
3.3. Metody mieszane
3.4. Metody porównawcze (rynkowe)
4. Problemy
5. Pytania testowe
6. Zadania do samodzielnego rozwiązania

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Odpowiedzi do pytań testowych


200 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022