|
ZIGLAR O SPRZEDAŻY NAJLEPSZY PRZEWODNIK PROFESJONALNEGO SPRZEDAWCY
ZIGLAR Z. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2016, wydanie Icena netto: 50.50 Twoja cena 47,98 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Ziglar o sprzedaży
Najlepszy przewodnik profesjonalnego sprzedawcy
Czy chcesz dotrzeć na szczyt w zawodzie sprzedawcy?
Czy charakteryzują cię elastyczność, upór, dobra organizacja, entuzjazm, silna
motywacja i doskonałe podejście?
Cechy te, zdaniem Ziga Ziglara, mogą pojawić się wyłącznie wtedy, gdy
posiądziesz tę najważniejszą, a mianowicie chęć rozwoju.
Bez względu na to, czy jesteś początkującym praktykantem w świecie sprzedaży, czy
może wytrawnym zawodowcem, musisz – jak zauważa Zig Ziglar – kontynuować swoją
pielgrzymkę „przez naukę, życie i umiejętność patrzenia: naukę czerpaną z
przeszłości, nie żyjąc w niej; życie w teraźniejszości, przez chwytanie każdego
dnia wszystkich istotnych momentów; a także patrzenie w przyszłość z nadzieją,
optymizmem i wiedzą”. Wdrażając w życie wartości promowane przez Ziglara, takie jak
szczerość, uczciwość, wiara, miłość i lojalność, będziesz mógł częściej
przekonywać więcej osób w sposób bardziej efektywny i etyczny.
Poprawione i zaktualizowane wydanie Ziglar o sprzedaży, pełne fundamentalnych zasad
dotyczących tej dziedziny, ukazuje ponadczasowe prawdy aktualne w nowym tysiącleciu.
Techniki i procedury przedstawione przez Ziglara nie tylko uszczęśliwią twoich
klientów i zwiększą twoje dochody, lecz także pomogą zadbać o to, co nieuchwytne –
o jakość twojego życia.
Wstęp
Rozdział pierwszy
DOKONAŁEŚ WŁAŚCIWEGO WYBORU
Rozdział drugi
SPRZEDAŻ NA WSPÓŁCZESNYM RYNKU
Rozdział trzeci
ZNAJDOWANIE POTENCJALNYCH NABYWCÓW
Rozdział czwarty
SPRZEDAŻ W REALNYM ŚWIECIE
Rozdział piąty
SPRZEDAWAJ PLANOWO, NIE PRZYPADKOWO
Rozdział szósty
PYTANIA STANOWIĄ ODPOWIEDŹ
Rozdział siódmy
"PRZESŁUCHANIE" KONWERSACYJNE
Rozdział ósmy
NAŚWIETLANIE SYTUACJI
Rozdział dziewiąty
SPRZEDAWANIE ROZWIĄZAŃ PROBLEMÓW
Rozdział dziesiąty
ABC ZAMYKANIA SPRZEDAŻY
Rozdział jedenasty
WIĘCEJ UDANYCH TRANSAKCJI
Rozdział dwunasty
OD "OBSŁUGI KLIENTA" DO "SATYSFAKCJI KLIENTA"
Rozdział trzynasty
UROK PODRÓŻY
Rozdział czternasty
SKUTECZNY SYSTEM WSPIERANIA SPRZEDAŻY
Rozdział piętnasty
ORGANIZACJA I DYSCYPLINA
Rozdział szesnasty
KSZTAŁTOWANIE CZŁOWIEKA
Załącznik
Posłowie
Bibliografia
Eksperci
Dziękuję
O Autorze
412 stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|