ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 33.65 31,97   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRAKTYKI HRM NAJLEPSZE STUDIA PRZYPADKU Z POLSKIEGO RYNKU


wydawnictwo: INFOR , rok wydania 0000, wydanie I

cena netto: 33.65 Twoja cena  31,97 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Praktyki HRM

Najlepsze studia przypadku z polskiego rynku


Na 256 stronach znajdą Państwo najciekawsze studiów przypadku z dziedziny zarządzania firmą szczególnie w kontekście zarządzania kapitałem ludzkim.

Wybór artykułów pochodzi z czasopisma „Personel i Zarządzanie”.

Praktyki HRM to pozycja nie tylko dla działów HR, lecz także dla menedżerów, którzy nie zawsze mają możliwość skorzystania z doradców ds. personalnych. Dzieje się tak w małych i średnich przedsiębiorstwach, w których często nie ma wykwalifikowanego specjalisty z obszaru HR.

Każda Firma musi wypracować własne narzędzia i metody postępowania w newralgicznych dla niej obszarach, lecz praktyki innych firm działających na polskim rynku mogą stanowić dla nich inspirację i pomóc w tworzeniu własnych rozwiązań.

Pozycja rekomendowana przez : Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner oraz Polish Society for Training & Development (PSTD)


Wstęp 5

Rozdział 1. Employer branding
Realizacja projektu wizerunkowego w firmie NEUCA 9
Budowanie wizerunku pracodawcy w firmie Mondelez International w Polsce 15

Rozdział 2. Rekrutacja i adaptacja pracowników 
Program adaptacyjny w Grupie Żywiec 23
Rekrutacja pracowników w firmie AmRest 28
Rekrutacja na pełnych obrotach w firmie Atos 35
Zaproszenie na pokład, czyli rekrutacja w firmach Pwc i Intel 42

Rozdział 3. Budowanie zaangażowania
Kurs na zaangażowanie w firmie Heinz 51
Przepis na zaangażowanie pracowników w firmie Danone 59
Programy motywacji pracowników w PKN Orlen i ING Banku Śląskim 64
Zaangażowanie pracowników w zmiany w Banku Zachodnim WBK 69

Rozdział 4. Kultura organizacyjna
Cztery wymiary kultury organizacyjnej w Blue Media 77
Od kultury korporacji do kultury przedsiębiorczości w firmie Wedel 83

Rozdział 5. Rozwój pracowników
Drogowskaz do kariery w McDonald’s 93
Rozwój kariery w MTU Aero Engines Polska i Raiffeisen Polbanku 98
Rozwój przywództwa w Grupie PZU 104
Udany program dla sukcesorów w Tchibo 109

Rozdział 6. Wartościowanie i wynagradzanie
Wartościowanie stanowisk w firmie Exalo Drilling SA 117
Wartościowanie stanowisk w Urzędzie m.st. Warszawy 124
Ewolucja wynagradzania i premiowania w Hochland Polska 130

Rozdział 7. Restrukturyzacja
Restrukturyzacja w firmie Siemens  137
Restrukturyzacja w firmie Zelmer 143

Rozdział 8. Outplacement
Oryginalny outplacement w firmie Orange Polska 151
Niebezpieczne gwarancje zatrudnienia w ISD Huta Częstochowa 156

Rozdział 9. Zarządzanie
Zarządzanie przez cele w Mleczarni Turek i Avon Polska 165
Transformacja funkcji HR w firmie RBS Polska 171
Firma bez szefa w KB Folie Polska 179

Rozdział 10. Zarządzanie efektywnością
Kultura innowacji w Panasonic Polska 187
Koła jakości w Sanden Manufacturing Poland 194
Zarządzanie wynikami w firmie Philip Morris International 200
Wskaźniki efektywności zarządzania kapitałem ludzkim w Elektrobudowie SA 205

Rozdział 11. Zarządzanie wiedzą
Sesje wiedzy w DHL Parcel 213
Zarządzanie kompetencjami i wiedzą w Grupie Hortex 220
Przekazywanie wiedzy w PGNiG Termika SA 229

Rozdział 12. Zarządzanie zmianą
Od konfliktu do współpracy w firmie
Chung Hong Electronics Poland 237
Rola menedżerów w procesie zmian w MDS Polska 243
Team coaching w procesie zmiany w Grupie Topex 249


260 stron, Format: 14.8x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022