|

E-MARKETING TERYTORIALNY TEORIA I PRAKTYKA
KANCIK-KOŁTUN E. wydawnictwo: UMCS , rok wydania 2017, wydanie Icena netto: 49.60 Twoja cena 47,12 zł + 5% vat - dodaj do koszyka E-marketing terytorialny
Teoria i praktyka
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań –
przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej
administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym.
Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i
administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest
poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty,
przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej
próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie.
Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej,
co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to
zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe
urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu
społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług.
Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości
na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i
e-promocji to główny temat mojej książki.
[Autorka]
382 strony, B5, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.
|