|
MARKETING INTERNETOWY W TURYSTYCE I STRATEGIE REVENUE MANAGEMENT W HOTELARSTWIE
TRAVAGLINI A. PUORTO S. D'AMICO V. wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2017, wydanie Icena netto: 81.90 Twoja cena 77,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Marketing internetowy w turystyce
i strategie revenue management w hotelarstwie
JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU
HOTELARSKIEGO!
Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów
hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów
agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i
zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej
konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się
uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli
agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów
z dziedziny marketingu internetowego i revenue management.
Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi
ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego
w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management):
- tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego,
- pozycjonowanie się w wyszukiwarkach,
- zarządzanie swą reputacją w sieci,
- maksymalizacja zysku metodą revenue management.
Wstęp
Przedmowa
Podziękowania
Część 1 - Wstęp do marketingu internetowego w turystyce
ROZDZIAŁ 1. Marketing internetowy w turystyce - panorama ogólna
ROZDZIAŁ 2. Cztery obszary marketingu online w turystyce - obecność,
widzialność, reputacja i revenue management
Część 2 - Obecność, widzialność, reputacja
ROZDZIAŁ 3. Idealna witryna internetowa dla obiektu hotelarskiego
Unique value proposition
Platforma dla witryny internetowej
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek
Treści
Kreatywność
Użyteczność
Urządzenia mobilne
Home page
Menu nawigacyjne
Pokoje
Dojazd
Restauracja
Ośrodek odnowy biologicznej
Usługi
Oferty specjalne
Newsletter
Galeria zdjęć
Widea
Do zwiedzenia w pobliżu
Książka gości
Sieci społecznościowe
Call to action
Dane kontaktowe
Booking engine
Koszt witryny
ROZDZIAŁ 4. Wielka zmiana - wyszukiwanie pionowe
Nowe wyszukiwanie
Vertical search
Pojedynczy odwiedzający i nawigacja cross-device
Konwersja wspomagana i utajenie
ROZDZIAŁ 5. Momenty prawdy i ich wykorzystanie praktyczne
Nadejście internetu i nowe momenty prawdy
Optymalizacja działań marketingowych w dostosowaniu do momentów prawdy
ROZDZIAŁ 6. Podróż z Google‘em - dokąd dąży Big G?
Od wyszukiwania meta do wyszukiwania postmeta
Hotel Price Ads - reklama na okrągło
Nie tylko wyszukiwanie - już coraz więcej USI
ROZDZIAŁ 7. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach
Optymalizacja witryny internetowej
Optymalizacja on-site
Optymalizacja off-site
Jak poprawić pozycjonowanie organiczne w wyszukiwarkach?
ROZDZIAŁ 8. Kampanie pay per click - jak być widzialnym przez swój target
Google AdWords
Jak wybrać słowa kluczowe?
Zgodność słów kluczowych
Punktacja za jakość
Aukcja
Jak pisać skuteczne ogłoszenia?
Jak optymalizować kampanie AdWords?
Słowa kluczowe long-tail
Monitorowanie wyników kampanii i ich optymalizacja z punktu widzenia konwersji
ROZDZIAŁ 9. Influence marketing dla początkujących - wprowadzenie do PR 2.0
Back to basics - co to jest wpływ?
Influence marketing - definicja
Nowe zwyczaje pokolenia Y
Trzy filary wpływu
ROZDZIAŁ 10. Od business listingu do Instant Bookingu - eksplozja
metawyszukiwania
Dwadzieścia lat metawyszukiwania
W stronę ostatecznej metawyszukiwarki
Nie tylko Google - inne metawyszukiwarki
Samotnicy nie są tacy, jacy się wydają - TripAdvisor i metawyszukiwarki
Meta-OTA - metawyszukiwarki hybrydowe
Czy warto inwestować w metawyszukiwarki?
Połączenie, technologia i know-how
Google Hotel Finder i HPA dla początkujących - jak to naprawdę działa
TripConnect i inne - jak działają i ile kosztują
Metawyszukiwanie - jak monitorować ROI
Wnioski
ROZDZIAŁ 11. Marketing mobilny - jak dać się znaleźć klientom surfującym z
urządzeń mobilnych
Inwestowanie w świat mobilny
ROZDZIAŁ 12. Marketing przez media społecznościowe - jak pozyskać nowych
klientów i przywiązać ich do siebie przy użyciu internetu
Planowanie skutecznej strategii marketingu społecznościowego
Facebook
Google+
Twitter
Pinterest i Instagram
ROZDZIAŁ 13. Raport mniejszości - Big Data i technologia predykcyjna
Nadmiar informacji = brak informacji
Od fantastyki naukowej do rzeczywistości - technologia predykcyjna
Praktyczne przykłady technologii predykcyjnej
Przewidywanie przyszłości - domotyka, urządzenia wearable i internet rzeczy
W stronę doświadczenia indywidualnego - paradoks wyboru
ROZDZIAŁ 14. Dinozaury (nie) wyginą - jak agencje OTA przetrwają nową epokę
dystrybucji
Historia dystrybucji od lat 60. do naszych dni
Nowa epoka - Booking, Expedia i ekosystem travel
ROZDZIAŁ 15. Teoria drugiego pilota - jak wykorzystać PDI dla usprawnienia swego
biznesu
Przypadek linii Korean Airlines - mroczne dziesięciolecie ruchu lotniczego
PDI w hotelu - kiedy hierarchia jest prawdziwym wrogiem
ROZDZIAŁ 16. Web analytics - jak monitorować uzyskane wyniki
Odwiedzający
Źródła ruchu
Zachowanie się odwiedzających
Konwersje
Monitorowanie w czasie rzeczywistym
ROZDZIAŁ 17. Od B&B do Airbnb - czego hotele (nie) nauczyły się od sharing
economy
Nie tylko P2P - sharing economy wchodzi do hoteli tradycyjnych
Disruptor - przypadek firmy Napster i wojna o digital download
ROZDZIAŁ 18. Zarządzanie reputacją online - jak mieć zadowolonych gości mówiących
dobrze o obiekcie
Znaczenie reputacji online dla obiektu hotelarskiego
Zarządzanie reputacją online
Jak odpowiadać na opinie
Zwiększenie ilości opinii
Efekt WOW
Część 3 - Revenue management
ROZDZIAŁ 19. Dochód i jego dźwignie
Wstęp
Punkty wyjściowe
ROZDZIAŁ 20. Pierwsze kroki zarządzania dochodami
Cena jest funkcją popytu
Błędne wyobrażenia o zarządzaniu dochodami
Pięć makrodźwigni dzisiejszego zarządzania dochodami
ROZDZIAŁ 21. Rynek i zastosowania metody revenue management
Kryzys czy nie kryzys?
Stosunek popytu do podaży - jeszcze jedno spojrzenie wstecz, aby zrozumieć przyszłość
Jak wygląda zmiana
Niektóre dane obrazujące sytuację
Dlaczego powinni wybrać nasz hotel?
ROZDZIAŁ 22. Ustalanie cen - na jakiej podstawie?
Koszty i przychody
Spór między kosztami stałymi i zmiennymi oraz niewygodnym trzecim... krańcowym
Bottom rate i ceny wyjściowe
ROZDZIAŁ 23. Torba endurowca a ceny sprzedaży
Co nosimy w torbie?
Koncentracja na ważnych datach
Dwaj bracia zawsze razem - spillage i spoilage
Główne wskaźniki i formuły (nie magiczne)
Makrosegmentacja popytu turystycznego - biznes i leisure
Środek tygodnia a weekend
Termometr naszej prognozy - pick up
Cztery źródła rezerwacji (makrokanały)
ROZDZIAŁ 24. Przeszłość i prognoza - podstawa zarządzania cenami
Powiedz mi, kim byłeś, a ja ci powiem, kim jesteś (lub prawie)
Analiza "podstawowych" danych statystycznych
Dane statystyczne i rodzaj pokoju
Dane statystyczne i źródła rezerwacji (makrokanały)
Od danych statystycznych do cen wyjściowych
ROZDZIAŁ 25. Produkt hotelarski
Oferta
Popyt
ROZDZIAŁ 26. Dystrybucja elektroniczna
Kanały dystrybucyjne hotelu
Agencje OTA
Wybór kanałów
Agencje OTA - nie wystarczy być
ROZDZIAŁ 27. Kanały alternatywne
Portale z roczną opłatą
Aplikacje
Flash deal
Gift box
Portale "day use"
ROZDZIAŁ 28. Promocja w internecie
Personalizacja
Jak przygotowuje się promocję?
Promocja w agencjach OTA - nie tylko zniżki last minute i szalone ceny..., a wręcz
przeciwnie!
ROZDZIAŁ 29. Channel manager
Łatwe i elastyczne zarządzanie cenami
Cenniki pochodne
Otwieranie i zamykanie
Sprawozdania
396 stron, Format: 23.5x16.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|