ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 66.50 63,18   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KONSUMPCJA ODPOWIEDZIALNA WYZWANIE DLA ZARZĄDZANIA ROZWOJEM


WRÓBEL M.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 66.50 Twoja cena  63,18 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem


Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu.

Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności.

W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną.

W publikacji Autorka przedstawiła:

- rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania,
- świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem,
- procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną,
- konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną,
- implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki.

Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni.


Wstęp

Rozdział 1
Rozwój zrównoważony i trwały w teorii nauk o zarządzaniu
1.1. Rozwój zrównoważony i trwały jako zasada i koncepcja zarządzania
1.2. Kategorie współzależne i warunkujące rozwój zrównoważony i trwały

Rozdział 2
Świadomość i konsumpcja jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym
2.1. Świadomość i konsumpcja przedmiotem zainteresowania marketingu
2.2. Sieciowe powiązania w procesach kształtowania świadomości i decyzjach konsumenckich
2.3. Znaczenie świadomości i konsumpcji dla zarządzania ładem zintegrowanym

Rozdział 3
Procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną
3.1. Zastosowanie technologii w procesach kształtowania konsumpcji
3.2. Marketing instrumentem kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej
3.3. Wiedza i edukacja jako instrumenty kształtowania konsumpcji odpowiedzialnej

Rozdział 4
Konsumpcja odpowiedzialna nową jakością w zarządzaniu rozwojem zrównoważonym i trwałym
4.1. Aspekty zarządzania konsumpcją odpowiedzialną
4.2. Założenia operacyjne zarządzania konsumpcją odpowiedzialną w rozwoju zrównoważonym i trwałym
4.3. Konstrukcja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną

Rozdział 5
Implementacja modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki
5.1. Zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną w rozwiązaniach instytucjonalnych w Polsce
5.2. Wykorzystanie programu kształcenia w procesie wdrażania modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną
5.3. Sprawność i efektywność programu wdrożenia modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki
5.3.1. Założenia koncepcyjno-metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych
5.3.2. Badanie zmian świadomości respondentów na temat kwestii związanych z konsumpcją odpowiedzialną
5.3.3. Badanie zmian opinii ankietowanych na temat konsumpcji odpowiedzialnej

Podsumowanie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety 1
Załącznik 2. Kwestionariusz ankiety 2


284 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022