|
PRZEDŁUŻANIE KADENCJI DYREKTORÓW SZKÓŁ W OKRESIE REFORMY OŚWIATY
SKRZYŃSKI D. KOWALSKI M. ZALEŚNY L. wydawnictwo: WIEDZA I PRAKTYKA , rok wydania 2017, wydanie Icena netto: 39.00 Twoja cena 37,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Przedłużanie kadencji dyrektorów szkół w okresie reformy oświaty
Publikacja to kompleksowy materiał o zasadach dotyczących kończenia kadencji
dyrektorów, wicedyrektorów i innych nauczycieli na stanowiskach kierowniczych szkół w
okresie wdrażania reformy oświaty.
Zawiera wykaz sytuacji kiedy dozwolone jest przedłużanie powierzenia stanowiska
dyrektora wraz z propozycją wzorów dokumentów.
Całość została uzupełniona o odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania związane
z tym tematem.
Materiał opisuje zmiany w zasadach przedłużania powierzenia stanowiska dyrektora. Od
26 stycznia 2017 to uprawnienie organu prowadzącego zostało zlikwidowane. Publikacja
wskazuje typy szkół w których w okresie wdrażania reformy możliwe jest przedłużenie
powierzenie maksymalnie do 31 sierpnia 2019 r. Podpowiada jak postąpić z dyrektorem któremu
kadencja kończy się 31 sierpnia 2017 r. Całość dopełnia 12 wzorów dokumentów do
wykorzystania. Opracowanie pozwoli Państwu usystematyzować wiedzę w praktycznym
stosowaniu nowych regulacji i dostarczy propozycje gotowych rozwiązań.
Wstęp
Rozdział 1.
Przedłużanie powierzenia stanowiska dyrektora przez organ prowadzący
1.1. Uchylenie możliwości przedłużania powierzenia stanowiska dyrektora
1.2. Organizacja konkursu na stanowisko dyrektora do i po 31 sierpnia 2017 r.
1.3. Szczególne wymogi w konkursach na stanowisko dyrektora w okresie reformy
Rozdział 2.
Przedłużenie powierzenia stanowiska dyrektora na podstawie ustawy reformującej
2.1. Wykaz sytuacji, w których możliwe jest przedłużenie stanowiska dyrektora
2.2. Aktualizacja oceny pracy
Rozdział 3.
Zakończenie kadencji dyrektorów w okresie reformy oświaty
3.1. Dyrektor szkoły podstawowej
3.2. Dyrektor szkoły podstawowej, do której włączono gimnazjum
3.3. Dyrektor wygaszanego gimnazjum
3.4. Dyrektor gimnazjum przekształcanego w szkołę podstawową
3.5. Dyrektor gimnazjum włączanego do szkoły podstawowej
3.6. Dyrektor gimnazjum przekształcanego w liceum ogólnokształcące, technikum, branżową
szkołę I stopnia
3.7. Dyrektor gimnazjum, które włączono do liceum ogólnokształcącego, technikum albo
branżowej szkoły I stopnia
3.8. Dyrektor liceum ogólnokształcącego, technikum albo branżowej szkoły I stopnia,
do których włączono gimnazjum
3.9. Dyrektor liceum ogólnokształcącego albo technikum
3.10. Dyrektor zasadniczej szkoły zawodowej
3.11. Dyrektor szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy
3.12. Dyrektor szkoły policealnej
3.13. Dyrektorzy szkół dla dorosłych
Rozdział 4.
Zakończenie kadencji dyrektorów zespołów szkół w okresie reformy oświaty
4.1. Dyrektor zespołu szkół – szkoła podstawowa i gimnazjum
4.2. Dyrektor zespołu szkół – gimnazjum i liceum alb gimnazjum i technikum
4.3. Dyrektor zespołu szkół – gimnazjum i zasadnicza szkoła zawodowa
Rozdział 5.
Sytuacja wicedyrektorów i nauczycieli zajmujących inne stanowiska kierownicze w
okresie reformy
5.1. Nauczyciele na stanowiskach kierowniczych w szkole podstawowej
5.2. Nauczyciele na stanowiskach kierowniczych w szkole podstawowej, do której włączono
gimnazjum
5.3. Nauczyciele na stanowiskach kierowniczych w gimnazjum
5.4. Nauczyciele na stanowiskach kierowniczych w gimnazjum przekształcanym w szkołę
podstawową
5.5. Nauczyciele na stanowiskach kierowniczych w gimnazjum włączanym do szkoły
podstawowej
5.6. Nauczyciele na stanowiskach kierowniczych w gimnazjum przekształcanym w liceum ogólnokształcące,
technikum, branżową szkołę I stopnia
5.7. Nauczyciele na stanowiskach kierowniczych gimnazjum, które włączono do liceum ogólnokształcącego,
technikum albo branżowej szkoły I stopnia
5.8. Nauczyciele na stanowiskach kierowniczych w liceum ogólnokształcącym, technikum
albo branżowej szkoły I stopnia, do których włączono gimnazjum
5.9. Nauczyciele na stanowiskach kierowniczych w liceum ogólnokształcącym i technikum
5.10. Nauczyciele na stanowiskach kierowniczych w zasadniczej szkole zawodowej
5.11. Nauczyciele na stanowiskach kierowniczych w szkole specjalnej przysposabiającej do
pracy
5.12. Nauczyciele na stanowiskach kierowniczych w szkole policealnej
5.13. Nauczyciele na stanowiskach kierowniczych w szkole dla dorosłych
5.14. Nauczyciele na stanowiskach kierowniczych w zespole szkół – szkoła podstawowa i
gimnazjum
5.15. Nauczyciele na stanowiskach kierowniczych w zespole szkół - gimnazjum i liceum alb
gimnazjum i technikum
5.16. Nauczyciele na stanowiskach kierowniczych w zespole szkół - gimnazjum i zasadnicza
szkoła zawodowa
Rozdział 6.
Odwołanie ze stanowiska kierowniczego w okresie reformy
Rozdział 7.
Przedłużanie kadencji dyrektorów, wicedyrektorów i innych nauczycieli
funkcyjnych – pytania i odpowiedzi
7.1. Kiedy można przedłużyć kadencje dyrektora
7.2. Czy obecnie można przedłużyć kadencję dyrektorowi liceum
7.3. Czy możliwe jest przedłużenie kadencji, która kończy się 31 sierpnia 2017 r.
7.4. Czy przedłużenie kadencji dotyczy dyrektorów zespołów szkół
7.5. Jak wygląda powierzenie stanowiska dyrektora gimnazjum bez konkursu
7.6. Kto będzie dyrektorem i wicedyrektorem po połączeniu podstawówki z gimnazjum
7.7. Kiedy organ prowadzący musi, a kiedy może ogłosić konkurs na dyrektora zespołu
7.8. Czy wójt może powierzyć stanowisko nowej szkoły dyrektorowi gimnazjum
7.9. Kto może być dyrektorem jeżeli do konkursu nie zgłosi się żaden kandydat
7.10. Jaki wpływ na przydział godzin ma dyrektor gimnazjum włączanego do podstawówki
7.11. Czy zgoda na dodatkowe zatrudnienie dotyczy również dyrektora
7.12. Czy możliwe jest przedłużenie kadencji dyrektora przedszkola
7.13. Jak wygląda tworzenie stanowisk wicedyrektorskich po reformie
7.14. Jakie ruchy kadrowe wobec wicedyrektorów powinien podjąć dyrektor zespołu
7.15. Czy można przedłużyć kadencję drugiemu wicedyrektorowi
7.16. Do kiedy były dyrektor gimnazjum zajmuje stanowisko wicedyrektora
7.17. Kiedy dyrektor będzie automatycznie wicedyrektorem nowej szkoły
7.18. Kiedy stanowisko wicedyrektora można zachować w przekształcanych szkołach
7.19. Jaka jest sytuacja wicedyrektora zespołu szkół
7.20. Czy można powierzyć pełnienie obowiązków dyrektora wicedyrektorowi
7.21. Na podstawie jakich przepisów organizować konkurs na dyrektora
7.22. Czy zorganizować konkurs jeżeli obecny dyrektor przechodzi na emeryturę
7.23. Kiedy należy przeprowadzić konkurs na dyrektora nowotworzonej szkoły
7.24. Czy radni biorą udział w komisji konkursowej na dyrektora
7.25. Czy przedstawiciel związku w komisji konkursowej musi mieć upoważnienie
7.26. Jak w czasie reformy wygląda procedura wyboru dyrektora szkoły?
Rozdział 8.
Wzory dokumentów
8.1. Odwołanie ze stanowiska wicedyrektora szkoły podstawowej do której włączono
gimnazjum
8.2. Odwołanie ze stanowiska wicedyrektora gimnazjum włączonego do szkoły podstawowej
8.3. Odwołanie ze stanowiska wicedyrektora gimnazjum włączonego do liceum ogólnokształcącego,
technikum albo branżowej szkoły I stopnia
8.4. Odwołanie ze stanowiska wicedyrektora liceum ogólnokształcącego, technikum albo
branżowej szkoły I stopnia do którego włączono gimnazjum
8.5. Odwołanie nauczyciela ze stanowiska kierowniczego szkoły podstawowej do której włączono
gimnazjum
8.6. Odwołanie nauczyciela ze stanowiska kierowniczego gimnazjum włączonego do szkoły
podstawowej
8.7. Odwołanie nauczyciela ze stanowiska kierowniczego gimnazjum włączonego do liceum
ogólnokształcącego, technikum albo branżowej szkoły I stopnia
8.8. Odwołanie nauczyciela ze stanowiska kierowniczego liceum ogólnokształcącego,
technikum albo branżowej szkoły I stopnia do którego włączono gimnazjum
8.9. Przedłużenie powierzenia stanowiska wicedyrektora szkoły podstawowej
8.10. Przedłużenie powierzenia stanowiska wicedyrektora liceum ogólnokształcącego,
technikum lub szkoły branżowej I stopnia
8.11. Przedłużenie powierzenia stanowiska dyrektora szkoły
8.12. Wniosek o ocenę pracy dyrektora
Podstawa prawna
76 stron, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|