Python na start!
Programowanie dla nastolatków
Pierwsze kroki, czyli od czego zacząć przygodę z Pythonem
Niezbędne gadżety, czyli z czego i jak budować programy w Pythonie
Wędrówka przez style, czyli jak programować strukturalnie, obiektowo i funkcyjnie
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad tym, dlaczego na świecie istnieje aż tyle
języków programowania i czym różnią się one od siebie? I których z tych języków
warto się nauczyć? Na pewno co najmniej kilku, ale na Twojej krótkiej liście nie może
zabraknąć Pythona! Ten język ma dwie potężne zalety: po pierwsze, jest znacznie
łatwiejszy w nauce i bardziej intuicyjny niż choćby C czy C++, a po drugie, umożliwia
tworzenie skryptów, czyli funkcjonalnych programów, przydających się na co dzień
programistom wszelkiej maści, administratorom sieci i wielu innym ludziom. Python to
także fantastyczne narzędzie do tworzenia rozbudowanych projektów. Zresztą, możesz
się o tym szybko przekonać.
W tej książce znadziesz omówienie wszystkich najważniejszych funkcji i
możliwości Pythona.
Zobaczysz, jak pracować w środowisku tego języka, jak używać zmiennych,
instrukcji warunkowych, funkcji i typów danych. Zobaczysz, w jakich sytuacjach warto
wykorzystywać pętle i moduły, jak wykonywać operacje na plikach i jak obsługiwać
wyjątki. Sprawdzisz, do czego przydaje się programowanie strukturalne, a do czego
obiektowe, i zobaczysz, jak łatwo połączyć je w Pythonie! Krótko mówiąc, zanim się
obejrzysz, zaczniesz samodzielnie pisać zaawansowane skrypty. Sprawdź, programuj i baw
się dobrze!
Pierwszy program, czyli jak zostałem programistą
Zmienne są niezbędne... a zmienne znakowe jeszcze bardziej
Operacje wejścia – przekaż skryptowi dowolne informacje
Instrukcje warunkowe – początek prawdziwego programowania
Funkcje – to jest to!
Zasięg zmiennych i nieco więcej o instrukcjach warunkowych – trzeba uważać
Pętle – czyli jak ułatwić sobie życie
Zaawansowane typy danych – to tylko groźnie brzmi!
Operacje na plikach – w końcu ciekawy rozdział!
Moduły – one są wspaniałe!
Wyjątki – czyli błędy w języku Python
Obiekty, klasy i metody – czyli programowanie obiektowe
To nie jest kolejny nudny wstęp (7)
Rozdział 1. Instalacja potrzebnych programów (9)
Rozdział 2. Pierwszy program, czyli jak zostałem programistą (11)
Rozdział 3. Zmienne są niezbędne (15)
Rozdział 4. ...a zmienne znakowe jeszcze bardziej (19)
Rozdział 5. Operacje wejścia - przekaż skryptowi dowolne informacje
(25)
Rozdział 6. Instrukcje warunkowe - początek prawdziwego programowania (31)
Rozdział 7. Funkcje to jest to (37)
Rozdział 8. Zasięg zmiennych i nieco więcej o instrukcjach warunkowych - trzeba
uważać (41)
Rozdział 9. Pętle, czyli jak ułatwić sobie życie (47)
Rozdział 10. Zaawansowane typy danych - to tylko groźnie brzmi (51)
Rozdział 11. Operacje na plikach - w końcu ciekawy rozdział (57)
Rozdział 12. Moduły są wspaniałe (61)
Rozdział 13. Wyjątki, czyli błędy w języku Python (65)
Rozdział 14. Obiekty, klasy i metody, czyli programowanie obiektowe (69)
Rozdział 15. Przydatne funkcje i biblioteki - więcej o języku Python
(79)
Rozdział 16. Serializacja danych - zapis i odczyt danych binarnych (85)
Rozdział 17. Pora kończyć, a tak naprawdę zaczynać (95)
Skorowidz (97)
104 strony, Format: 16.0x23.3, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.