ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

IDEE WARTOŚCI SŁOWA W ŻYCIU PUBLICZNYM I REKLAMIE


KURAS L. MAJKOWSKI G. FADECKA A. RED.

wydawnictwo: WYD AH-E ŁÓDŹ , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 39.39 Twoja cena  37,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Idee, wartości, słowa

w życiu publicznym i reklamie


Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym i socjologicznym. […]

Z prezentowanych prac wyłania się obraz dyskursu publicznego i reklamowego jako komunikacyjnego bytu, w którym nadawcy za pomocą środków werbalnych i niewerbalnych prezentują określone idee i wartości oraz starają się do nich przekonać swoich odbiorców.


Wprowadzenie

Introduction

Część I Słowo w życiu publicznym

Anna Arciszewska
Nazwy relacyjne w przestrzeni miejskiej Katowic

Anna Fadecka
Grzeczność językowa w postach internautów zamieszczonych na stronie Spotted: MPK Łódź

Agnieszka Kurowska-Janecka, Ewa Kazanecka
Głos jako narzędzie komunikacji w mediach

Justyna Majchrowska
O perswazyjnej funkcji tytułów tekstów zamieszczanych na portalu kozaczek.pl

Laura Polkowska
Strategie komunikacyjne prezentowania oponenta politycznego jako wroga na przykładzie tygodników opinii

Sylwia Sałek
Współczesne sposoby i formy komunikowania się w zespole rozproszonym

Marta Wybraniec
Czasowniki performatywne a wypowiedzi konstatujące w librettach baletowych

Część II Idee i wartości w życiu publicznym

Marek Palczewski
Makdziennikarstwo jako odmiana tabloidyzacji mediów w Polsce

Makary Krzysztof Stasiak
Koncepcja pracy socjalnej jako pracy ze świadomością

Arkadiusz Szymanowski
Religijność i wartości moralne osób pozbawionych wolności

Kazimierz Świegocki
Idea wolności w liryce Adama Mickiewicza i w twórczości Cypriana Kamila Norwida

Marek Wichrowski
Problem transplantacji. Bioetyka i media

Beata Żywicka
Społeczeństwo obywatelskie - mit czy rzeczywistość? Zmiany obrazu społeczeństwa we współczesnym dyskursie publicystycznym

Część III Idee, wartości, słowa w reklamie

Katarzyna Burska
Wartościowanie w katalogach reklamowych biur podróży

Róża Klimczak
Luksus jako kategoria semantyczna stosowana w brandingu BMW

Viktoriya Lazareva
Wizerunki kobiet w komercyjnej reklamie telewizyjnej w Polsce i Rosji

Rafał Leśniczak
Zastosowanie klasycznych teorii znaku w reklamie

Marika Świeszczak, Krzysztof Świeszczak
Język kolorów w działalności marketingowej banków

Marika Świeszczak, Krzysztof Świeszczak
Nowe media vs. media tradycyjne w reklamie banków


236 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022