|
IDEE WARTOŚCI SŁOWA W ŻYCIU PUBLICZNYM I REKLAMIE
KURAS L. MAJKOWSKI G. FADECKA A. RED. wydawnictwo: WYD AH-E ŁÓDŹ , rok wydania 2016, wydanie Icena netto: 39.39 Twoja cena 37,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Idee, wartości, słowa
w życiu publicznym i reklamie
Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów
badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym,
etycznym i socjologicznym. […]
Z prezentowanych prac wyłania się obraz dyskursu publicznego i reklamowego jako
komunikacyjnego bytu, w którym nadawcy za pomocą środków werbalnych i niewerbalnych
prezentują określone idee i wartości oraz starają się do nich przekonać swoich
odbiorców.
Wprowadzenie
Introduction
Część I Słowo w życiu publicznym
Anna Arciszewska
Nazwy relacyjne w przestrzeni miejskiej Katowic
Anna Fadecka
Grzeczność językowa w postach internautów zamieszczonych na stronie Spotted:
MPK Łódź
Agnieszka Kurowska-Janecka, Ewa Kazanecka
Głos jako narzędzie komunikacji w mediach
Justyna Majchrowska
O perswazyjnej funkcji tytułów tekstów zamieszczanych na portalu kozaczek.pl
Laura Polkowska
Strategie komunikacyjne prezentowania oponenta politycznego jako wroga na przykładzie
tygodników opinii
Sylwia Sałek
Współczesne sposoby i formy komunikowania się w zespole rozproszonym
Marta Wybraniec
Czasowniki performatywne a wypowiedzi konstatujące w librettach baletowych
Część II Idee i wartości w życiu publicznym
Marek Palczewski
Makdziennikarstwo jako odmiana tabloidyzacji mediów w Polsce
Makary Krzysztof Stasiak
Koncepcja pracy socjalnej jako pracy ze świadomością
Arkadiusz Szymanowski
Religijność i wartości moralne osób pozbawionych wolności
Kazimierz Świegocki
Idea wolności w liryce Adama Mickiewicza i w twórczości Cypriana Kamila Norwida
Marek Wichrowski
Problem transplantacji. Bioetyka i media
Beata Żywicka
Społeczeństwo obywatelskie - mit czy rzeczywistość? Zmiany obrazu
społeczeństwa we współczesnym dyskursie publicystycznym
Część III Idee, wartości, słowa w reklamie
Katarzyna Burska
Wartościowanie w katalogach reklamowych biur podróży
Róża Klimczak
Luksus jako kategoria semantyczna stosowana w brandingu BMW
Viktoriya Lazareva
Wizerunki kobiet w komercyjnej reklamie telewizyjnej w Polsce i Rosji
Rafał Leśniczak
Zastosowanie klasycznych teorii znaku w reklamie
Marika Świeszczak, Krzysztof Świeszczak
Język kolorów w działalności marketingowej banków
Marika Świeszczak, Krzysztof Świeszczak
Nowe media vs. media tradycyjne w reklamie banków
236 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|