|
¦WIAT B£YSKU CLS I TTL NA NIEZNANYCH WODACH
MCNALLY J. wydawnictwo: GALAKTYKA , rok wydania 2012, wydanie Icena netto: 99.90 Twoja cena 94,91 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka ¦wiat b³ysku
CLS I TTL na nieznanych wodach
W ksi±¿ce ¦wiat b³ysku Joe McNally zabiera czytelnika
na wyprawê za kulisy sesji zdjêciowych i na dziesi±tkach przyk³adów przedstawia
sposoby o¶wietlania rozmaitych tematów. Tê publikacjê wyró¿nia fakt, ¿e autor nie
ogranicza siê do podania suchych parametrów, ale opisuje te¿ inne czynniki, które nale¿y
wzi±æ pod uwagê, by uzyskaæ o¶wietlenie pasuj±ce do fotografowanego tematu.
W ¦wiecie b³ysku znajdziesz sesje zrealizowane
przy u¿yciu i ma³ych, i du¿ych fleszy. Na pocz±tku zapoznasz siê z podstawowymi
technikami o¶wietlania, modyfikatorami ¶wiat³a oraz aran¿acjami z jedn± lamp±. W
kolejnych czê¶ciach przeczytasz opisy wykonania konkretnych rodzajów zdjêæ,
informacje o najnowszych technikach (takich jak synchronizacja b³ysku z krótkimi czasami
na¶wietlania i radiowym sterowaniem b³yskiem z u¿yciem technologii TTL) oraz wiele
wskazówek dotycz±cych stylów i sposobów o¶wietlania. Joe nie ogranicza siê do
prezentowania fotografii, ale przedstawia te¿ poczynione przygotowania, prezentuje
zakulisowe ujêcia i szkice ilustruj±ce umiejscowienie lamp. Podaje informacje na temat
ustawionej mocy, a zdjêcia opatruje zastosowanymi parametrami ekspozycji.
W ka¿dej ze swoich opowie¶ci Joe ods³ania tajniki
warsztatu i u¿ytych technik, pisze o swoim podej¶ciu do fotografowanych ludzi, uzasadnia
podjête decyzje – zarówno warsztatowe, jak i artystyczne.
• sposoby aran¿acji sesji zdjêciowej – od
prostych do bardzo skomplikowanych
• analiza zdjêæ od strony warsztatowej i artystycznej
• szkice ilustruj±ce rozmieszczenie sprzêtu
fotograficznego przy wykonywaniu poszczególnych kadrów
• informacje o najnowszych technikach, metodach i
sztuczkach w fotografii
432 stron, Format: 20.0x23.0cm, oprawa miêkka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub
anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.
|