ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

OUTSIDE THE BOX JAK MYŚLEĆ I DZIAŁAĆ KREATYWNIE


CHYBICKA A.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 29.90 Twoja cena  28,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Outside the box

Jak myśleć i działać kreatywnie


Jak uwolnić mózg od sztampowego myślenia i skierować go na całkiem nowe tory? Co pobudza umysł do kreatywności? W jaki sposób zmotywować grupę do twórczej i nieszablonowej pracy nad problemem? Czy trudno jest wyzwolić w ludziach potencjał kreatywności? Jak tworzyć, wdrażać i oceniać innowacje?

Na te i wiele innych pytań odpowiada dr Aneta Chybicka w książce Outside the box. To poradnik napisany przez praktyka dla praktyków. Zawiera wiele studiów przypadku opisujących realne sytuacje biznesowe, dzięki czemu łatwo jest przełożyć zawartą w nim wiedzę na rzeczywiste potrzeby zawodowe.
Książka pomaga rozwinąć jedną z najbardziej potrzebnych współcześnie kompetencji, jaką jest kreatywność. Jest źródłem nie tylko wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim praktycznych umiejętności stosowania technik twórczego myślenia w pracy indywidualnej i grupowej. Pokazuje, jak pobudzać do zmian oraz jak kreować i wdrażać zmiany. Pomoże ci pokierować pracą grupy w taki sposób, aby dojść do nowego i użytecznego rozwiązania problemu. Lektura poradnika przygotuje cię do poprowadzenia pracy twórczej z innymi.

Dzięki tej książce poznasz:

• reguły kreatywnego myślenia,
• narzędzia do wdrożenia reguł twórczego myślenia w zespole,
• metody rozwijania kreatywności,
• gotowe scenariusze do wykorzystania w pracy,
• techniki oceniania pomysłów,
• zasady komunikacji pobudzającej innowacyjność.


Wstęp

Rozdział 1
Czym jest innowacyjność i jak ją stymulować

Rozdział 2
Reguła ludyczności

Rozdział 3
Reguła odroczonego wartościowania

Rozdział 4
Reguła kompetentnej niekompetencji

Rozdział 5
Reguła aktualności

Rozdział 6
Reguła różnorodności

Rozdział 7
Reguła racjonalnej irracjonalności

Rozdział 8
Ćwiczenia przygotowujące do pracy kreatywnej i wprowadzające reguły kreatywnego myślenia

Rozdział 9
Definiowanie problemu

Rozdział 10
Zrozumienie problemu

Rozdział 11
Burza mózgów

Rozdział 12
Tablica ogłoszeń

Rozdział 13
Odwrócona burza mózgów

Rozdział 14
Piramida skojarzeń

Rozdział 15
Technika 635

Rozdział 16
Synektyka

Rozdział 17
Bisocjacja

Rozdział 18
Analiza morfologiczna

Rozdział 19
Łańcuch poziomów

Rozdział 20
Przypadkowe słowo

Rozdział 21
Ocenianie pomysłów

Rozdział 22
Jak rozruszać skostniałą organizację

Aneks 1
Pomiar poziomu kreatywności: Test Użytecznej Kreatywności

Aneks 2
Polecane filmy

Literatura


199 stron, Format: 13.5x20.4, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022