|
OUTSIDE THE BOX JAK MYŚLEĆ I DZIAŁAĆ KREATYWNIE
CHYBICKA A. wydawnictwo: GWP , rok wydania 2017, wydanie Icena netto: 29.90 Twoja cena 28,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Outside the box
Jak myśleć i działać kreatywnie
Jak uwolnić mózg od sztampowego myślenia i skierować go na całkiem nowe tory? Co
pobudza umysł do kreatywności? W jaki sposób zmotywować grupę do twórczej i
nieszablonowej pracy nad problemem? Czy trudno jest wyzwolić w ludziach potencjał
kreatywności? Jak tworzyć, wdrażać i oceniać innowacje?
Na te i wiele innych pytań odpowiada dr Aneta Chybicka w książce Outside the box.
To poradnik napisany przez praktyka dla praktyków. Zawiera wiele studiów przypadku
opisujących realne sytuacje biznesowe, dzięki czemu łatwo jest przełożyć zawartą w
nim wiedzę na rzeczywiste potrzeby zawodowe.
Książka pomaga rozwinąć jedną z najbardziej potrzebnych współcześnie kompetencji,
jaką jest kreatywność. Jest źródłem nie tylko wiedzy teoretycznej, ale przede
wszystkim praktycznych umiejętności stosowania technik twórczego myślenia w pracy
indywidualnej i grupowej. Pokazuje, jak pobudzać do zmian oraz jak kreować i wdrażać
zmiany. Pomoże ci pokierować pracą grupy w taki sposób, aby dojść do nowego i
użytecznego rozwiązania problemu. Lektura poradnika przygotuje cię do poprowadzenia
pracy twórczej z innymi.
Dzięki tej książce poznasz:
• reguły kreatywnego myślenia,
• narzędzia do wdrożenia reguł twórczego myślenia w zespole,
• metody rozwijania kreatywności,
• gotowe scenariusze do wykorzystania w pracy,
• techniki oceniania pomysłów,
• zasady komunikacji pobudzającej innowacyjność.
Wstęp
Rozdział 1
Czym jest innowacyjność i jak ją stymulować
Rozdział 2
Reguła ludyczności
Rozdział 3
Reguła odroczonego wartościowania
Rozdział 4
Reguła kompetentnej niekompetencji
Rozdział 5
Reguła aktualności
Rozdział 6
Reguła różnorodności
Rozdział 7
Reguła racjonalnej irracjonalności
Rozdział 8
Ćwiczenia przygotowujące do pracy kreatywnej i wprowadzające reguły
kreatywnego myślenia
Rozdział 9
Definiowanie problemu
Rozdział 10
Zrozumienie problemu
Rozdział 11
Burza mózgów
Rozdział 12
Tablica ogłoszeń
Rozdział 13
Odwrócona burza mózgów
Rozdział 14
Piramida skojarzeń
Rozdział 15
Technika 635
Rozdział 16
Synektyka
Rozdział 17
Bisocjacja
Rozdział 18
Analiza morfologiczna
Rozdział 19
Łańcuch poziomów
Rozdział 20
Przypadkowe słowo
Rozdział 21
Ocenianie pomysłów
Rozdział 22
Jak rozruszać skostniałą organizację
Aneks 1
Pomiar poziomu kreatywności: Test Użytecznej Kreatywności
Aneks 2
Polecane filmy
Literatura
199 stron, Format: 13.5x20.4, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|