ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BIBLIA EXCELA DLA KSIĘGOWYCH


KUDLIŃSKI J. PRÓCHNICKI W.

wydawnictwo: WIEDZA I PRAKTYKA , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 89.00 Twoja cena  84,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biblia Excela dla księgowych


Książka jest kompendium wiedzy na temat wykorzystania Excela w księgowości.

Pokazuje, m.in. jak usprawnić pracę działu księgowości poprzez automatyzację wielu zadań. Autor opisuje dobrze znane narzędzia Excel, ale skupia się na ich zaawansowanych możliwościach, których większość użytkowników nie zna. Pokazuje, jak można je wykorzystać w księgowości do sprawniejszego przygotowywania raportów i sprawozdań finansowych.

Czytelnicy otrzymają także gotowe do użycia szablony do planowania amortyzacji czy wystawiania faktur.


Wstęp

1. Listy windykacyjne sporządzane z użyciem korespondencji seryjnej
1.1. Baza klientów i szablon pisma
1.2. Połączenie bazy z szablonem, drukowanie listów
1.3. Drukowanie kopert
2. Graficzna prezentacja struktury przychodów kosztów według rodzajów
2.1. Formuły wyliczające poszczególne stopnie rachunku
2.2. Zastosowanie funkcji JEŻELI
2.3. Graficzna prezentacja budżetu
3. Przygotowanie i konsolidacja arkuszy kosztowych dla poszczególnych MPK
3.1. Konsolidacja z łączami
3.2. Konsolidacja bez łączy
4. Narzędzie do dynamicznego wyszukiwania przeterminowanych należności
4.1. Dodanie bieżącej daty
4.2. Formatowanie warunkowe
5. Importowanie danych z użyciem narzędzia Tekst jako kolumny
6. Arkusz do planowania kosztu amortyzacji
6.1. Narzędzie do planowania kosztów amortyzacji na przyszły rok
7. Automatyczny raport wynagrodzeń w podziale na komórki organizacyjne firmy
7.1. Przygotowanie tabeli przestawnej
7.2. Koszt zatrudnienia w podziale na składniki, poszczególne działy i miesiące
7.3. Raport pokazujący stan i koszt zatrudnienia w poszczególnych miesiącach
7.4. Stan zatrudnienia w poszczególnych działach firmy w podziale na miesiące
7.5. Historia zatrudnienia (kosztu pracownika) dla każdego z pracowników
8. Okresowy raport czasu pracy
8.1. Dodatkowe obliczenia do raportu
8.2. Tworzenie tabeli przestawnej
8.3. Raporty okresowe
8.4. Raport z nadgodzin
9. Koszt jednostkowy wytworzenia produktu
9.1. Obliczanie kosztów jednostkowych wytworzenia
9.2. Szybkie dodawanie nowych wierszy
10. Szablon faktur – zaawansowane możliwości
10.1. Dodawanie nowych pozycji na fakturze
10.2. Usuwanie pozycji z faktury
10.3. Sposób zapłaty i liczba dni do terminu płatności – pole kombi
10.4. Tworzenie nowej faktury na bazie szablonu
11. Nazwy zdefiniowane – szybkie wyznaczanie ważnych dat
11.1. Często używane formuły zwracające daty
11.2. Przykłady formuł obliczających charakterystyczne daty
12. Filtrowanie i sprawdzanie poprawności danych
12.1. Niestandardowe filtrowanie transakcji względem nazw produktów i dat
12. 2. Sprzedaż produktów w określonym czasie i wybranych miastach – filtr zaawansowany
12.3. Kontrola poprawności wprowadzania stawki VAT
13. Zaawansowane sortowanie danych
13.1 Sortowanie według dwóch kryteriów
13.2. Sortowanie listy według kategorii pracownika – listy niestandardowe
14. Sumy częściowe i grupowanie danych
14.1. Pogrupowanie transakcji według ustalonych kryteriów
14.2. Zapisywanie widoku aktualnego zestawu transakcji – widok niestandardowy
14.3. Podsumowanie wartości dla poszczególnych handlowców
14.4. Podsumowanie wartości dla dwóch parametrów – zagnieżdżanie sum częściowych
15. Porządkowanie danych z wykorzystaniem funkcji tekstowych
15.1. Poprawianie wpisów w rejestrze klientów – usuwanie zbędnych spacji
15.2. Łączenie imion i nazwisk klientów
15.3. Oddzielenie nazwy miasta od kodu pocztowego
15.4. Szybkie poprawianie kodów klientów
15.5. Poprawianie dat błędnie zaimportowanych do arkusza
15.6. Poprawianie kwot wyświetlanych jako tekst
15.7. Łączenie fragmentów tekstów z różnych komórek
15.8. Kompletne dane adresowe klientów w jednej komórce
16. Szybkie wystawianie zaświadczeń o zarobkach z użyciem makr
16.1. Przygotowanie arkusza do wprowadzania i edycji danych
16.2. Przygotowanie wzoru formularza zaświadczenia
16.3. Utworzenie makr i przypisanie ich do przycisków
16.4. Dostosowanie narzędzia do własnych potrzeb
16.5. Korzystanie z gotowego narzędzia do wystawiania zaświadczeń
17. Drukowanie analiz
17.1. Czytelny wydruk wielostronicowy
17.2. Dodanie obramowania dla komórek w tabeli
17.3. Komentarze, błędy oraz oznaczenia kolumn i wierszy na papierze
17.4. Dopasowanie układu wydruku
17.5. Dodatkowe informacje na wydruku – nagłówek i stopka
18. Wymiana danych między Excelem a Wordem
18.1. Dopasowanie raportu sprzedaży do układu strony
18.2. Wstawione zestawienie sprzedaży połączone z plikiem źródłowym
18.3. Przenoszenie treści raportu do arkusza – z Worda do Excela
18.4. Odwołanie do treści dokumentu Worda
19. Szybki wybór danych do analizy – funkcje bazodanowe
19.1. Odnalezienie identyfikatora klienta na podstawie nazwiska
19.2. Liczba zamówień złożonych w Poznaniu – funkcja zliczająca rekordy
19.3. Analiza wartości zamówień – obliczenia na rekordach


188 stron, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022