|
ŚMIAŁO! JAK STAĆ SIĘ WIELKIM, ZAMOŻNYM I WPŁYWOWYM
KOTLER S. DIAMANDIS P.H. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2017, wydanie Icena netto: 49.90 Twoja cena 47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Śmiało!
Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym
Dla człowieka naturalne jest myślenie liniowe. Do niedawna zmiany zachodzące w
świecie miały przeważnie właśnie taki charakter. Do dziś większość
przedsiębiorstw zadowala się wzrostem liniowym, choć współcześnie globalizacja i
rozwój technologii postępują wykładniczo i wiele dziedzin nauki rozwija się w ten
sposób: informatyka, elektronika, nanotechnologia, biologia molekularna. W takim
środowisku szanse na rzeczywiście spektakularny sukces mają przedsiębiorcy myślący w
sposób wykładniczy.
Trzymasz w ręku książkę, która została pomyślana jako manifest przedsiębiorcy
wykładniczego i równocześnie jego podręcznik. Idea jest prosta: należy rozwiązać
problem, który nęka miliardy ludzi, i dzięki temu wywrzeć pozytywny wpływ na świat,
spełnić swoje marzenia i znaleźć drogę do prawdziwego sukcesu. Należy przy tym
myśleć wykładniczo i odważnie realizować swoje cele.
W tej książce omówiono:
schemat „sześciu D wykładniczości”;
technologie wykładnicze, dzięki którym ścieżka od pomysłu do fortuny staje
się znacznie krótsza;
zagadnienia związane z psychologią śmiałości, dzięki której nauczysz się
myśleć w większej skali;
czynniki zwiększania ludzkiej efektywności;
wykorzystanie siły tłumu do odnajdywania błyskotliwych rozwiązań;
stosowanie crowdsourcingu i crowdfundingu.
Wprowadzenie (7)
Wprowadzenie do polskiego wydania (15)
CZĘŚĆ PIERWSZA. ŚMIAŁA TECHNOLOGIA
Rozdział 1. Schyłek myślenia liniowego i narodziny wykładniczego (21)
Rozdział 2. Technologia wykładnicza. Demokratyzacja możliwości zmieniania świata
(43)
Rozdział 3. Pięć, by zmienić świat (63)
CZĘŚĆ DRUGA. ŚMIAŁE MYŚLENIE
Rozdział 4. Wspinaczka na szczyt śmiałości (97)
Rozdział 5. Sekret działania w dużej skali (127)
Rozdział 6. Mądrość miliardera. Myślenie z rozmachem (151)
CZĘŚĆ TRZECIA. ŚMIAŁY TŁUM
Rozdział 7. Crowdsourcing. Rynek miliarda ludzi dochodzących do głosu
(183)
Rozdział 8. Crowdfunding. Bez pieniędzy nie będzie nowych Bucków Rogersów (213)
Rozdział 9. Budowanie społeczności (265)
Rozdział 10. Konkursy motywacyjne. Nakłanianie najlepszych i
najinteligentniejszych ludzi do pomagania w rozwiązywaniu Twoich problemów
(297)
Posłowie. Następne kroki - jak podjąć działania? (337)
Przypisy (341)
360 stron, Format: 14.0x20.6, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|