|
PROJAKOŚCIOWE ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM
JAKUBIEC M. wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2017, wydanie Icena netto: 49.20 Twoja cena 46,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Projakościowe zarządzanie przedsiębiorstwem
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat projakościowego zarządzania
przedsiębiorstwem.
Przedstawia zbiór najbardziej aktualnych zagadnień zawartych w jej tytule. Autor
skupia się na wyjaśnieniu wpływu zarządzania na kategorię jakości. Uwzględniając
współczesne modele biznesu, odnosi się do podstawowego podejścia w zarządzaniu
jakością, jakim jest podejście procesowe. Następnie wnikliwie charakteryzuje tzw.
instrumenty zarządzania i doskonalenia jakości, do których zalicza się: koncepcje
jakości, nagrody jakości, systemy zarządzania jakością, metody i narzędzia
zarządzania jakością. Książka dotyka także tematu europejskiej polityki zarządzania
jakością.
Książka może znaleźć odbiorców zarówno w środowisku akademickim, jak również
gospodarczym. W kontekście uczelni wyższej jej odbiorcami mogą być nauczyciele
akademiccy oraz studenci kierunków: ekonomia i zarządzanie oraz kierunków pokrewnych. W
przypadku środowiska gospodarczego adresatami książki mogą być kierownicy każdego
szczebla, bez względu na specyfikę przedsiębiorstwa i branżę, w której ono działa,
zaangażowani i odpowiedzialni za sprawy jakości.
Wstęp
Rozdział 1. Zarządzanie jako funkcja kreowania biznesu
1.1. Rys historyczny rozwoju nauk o zarządzaniu
1.2. Istota zarządzania przedsiębiorstwem
1.3. Modele biznesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Rozdział 2. Jakość w teorii zarządzania
2.1. Istota kategorii jakości
2.2. Koszty jakości
2.3. Jakość w obsłudze klienta
Rozdział 3. Koncepcje doskonalenia jakości
3.1. Systemowe koncepcje doskonalenia
3.2. Modele nagród jakości
3.3. Znormalizowane modele samooceny
Rozdział 4. Normatywne systemy zarządzania jakością
4.1. Rodzina norm ISO serii 9000
4.2. Polska norma PN-EN ISO 9001:2015
4.3. Polska norma PN-EN ISO 9004:2010
4.4. Branżowe systemy zarządzania
Rozdział 5. Metody i narzędzia zarządzania jakością
5.1. Metody zarządzania jakością
5.2. Narzędzia zarządzania jakością
Rozdział 6. Europejska polityka zarządzania jakością
6.1. Unijne uregulowania prawne dotyczące jakości produktów
6.2. Organizacje normalizacyjne
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Załącznik – kwestionariusz wszechstronnej samooceny według iSO 10014:2008
188 stron, Format: 16.0x23.0, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|