Content Marketing
Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj – sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści
Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na
podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu
horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego
biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi
ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych.
Zobacz jak wykonać działania content marketingowe za 100, 1 000, 10 000 i 1 000 000
złotych!
W świecie wszechobecnej reklamy, odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na
tradycyjne metody marketingowe. Ignorują reklamy w czasopismach, pomijają reklamy
telewizyjne, szeroki łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu
stają się więc coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam
i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest więc content marketing. To
pojęcie istniejące już od dłuższego czasu, ale dopiero od niedawna nabierające
ogromnego znaczenia. Ideą marketingu treści jest nawiązanie relacji z potencjalnymi
klientami poprzez publikowanie atrakcyjnych i praktycznych (z ich punktu widzenia)
treści.
Content marketing jest sztuką komunikowania się z klientami z pominięciem
bezpośredniej sprzedaży, opartą na dość prostym założeniu - dostarczasz
wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujesz zaufanie i
lojalność grupy docelowej. Jednocześnie tworzysz wizerunek eksperta w danej dziedzinie
i sprawiasz wrażenie rozumienia potrzeb odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci
są skłonni skorzystać z usług lub zakupić produkt.
Content marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców
poprzez podsuwanie pożądanej treści, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie
rozrywki. Budujesz pozytywne relacje, co przekłada się na lojalność odbiorców wobec
Twojej marki.
Tomasz Stopka - z branżą SEO (Search Engine Optimization) związany
od 2008 roku. Doświadczenie zdobywał
w krakowskich agencjach interaktywnych oraz w największym polskim portalu horyzontalnym
Onet.pl. Od 2015 roku prowadzi własną działalność - firmę SEMURAI - związaną z
optymalizacją stron internetowych oraz ich promocją. Jest organizatorem cyklicznych
spotkań internetowych dla specjalistów SEM (Search Engine Marketing) Hangout on Air.
Poza tym był prelegentem na wielu konferencjach, gdzie przedstawiał zagadnienia z
dziedziny SEO. Od 2015 roku prowadzi wraz
z Whitepress.pl projekt Nowa Koncepcja SEO, który jest unikalnym w branży SEM serwisem
omawiającym tematy promocji strony w Internecie za pomocą SEO, PR oraz Content
Marketingu.
Od autora
Rozdział 1. Zacznijmy od podstaw
Nudna definicja
Co ci da Content Marketing?
Jak ugryźć ten Content Marketing?
*CHLUP*
Rozdział 2. Content Marketing a
CM+POZYCJONOWANIE
CM+SEO
CM+PR
CM+Analityka
CM+Offline
Co nie jest prawdą na temat Content Marketingu?
Jaki ma to związek z Content Marketingiem?
Rozdział 3. Założenia działań Content Marketingowych
Infografiki
Kolory
Dane
Typografia/wygląd
Webinarium
Formy webinaru
Nagrywanie webinaru
Gdzie przeprowadzić webinar?
E-book
Wideo
Treści
Inne formy promocji
Rozdział 4. Zbuduj dobrą treść!
Zacznijmy od początku: dlaczego należy wybrać taki, a nie inny temat?
Tworzenie treści
Optymalizacja treści pod SEO
Publikacja
Promocja artykułu w Internecie
Rozdział 5. Mierzenie skuteczności naszych działań
Monitoring mediów
Rozdział 6. A teraz na odwrót: depozycjonowanie
Content Marketing a depozycjonowanie
Depozycjonowanie w praktyce
Dodatek
Content Marketing a Influence Marketing
Słowniczek
Podsumowanie
200 stron, Format: 21.8x14.0, oprawa miękka