ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INNOWACJE W MIEJSCU PRACY POMIĘDZY EFEKTYWNOŚCIĄ A JAKOŚCIĄ ŻYCIA ZAWODOWEGO


ROK B. STRUMIŃSKA-KUTRA A. RED.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Innowacje w miejscu pracy

Pomiędzy efektywnością a jakością życia zawodowego


W dyskursie publicznym innowacyjność jest chyba najczęściej używanym terminem – i to nie tylko w Polsce. Dominujące podejście koncentruje się jednak na rozwoju i wdrażaniu innowacji technologicznych, na zarządzaniu procesem zmiany oraz dopasowywaniu możliwości danego przedsiębiorstwa do oczekiwań rynkowych. Wyzwania społeczne i wpływ innowacji na podnoszenie jakości miejsc pracy nie są zwykle przedmiotem analizy. A przecież wzrost poziomu innowacyjności jest nie tylko kluczowym wyzwaniem z punktu widzenia konkurencyjności gospodarki, ale również z punktu widzenia podejmowania największych wyzwań stojących przed społeczeństwem, w tym tworzenia i utrzymywania wartościowych miejsc pracy.

Książka przedstawia najważniejsze koncepcje oraz badania dotyczące innowacyjności w miejscu pracy, a międzynarodowy zespół autorów składa się z najlepszych ekspertów w tym obszarze. Publikacja składa się z czterech części, w których przedstawiona jest perspektywa teoretyczna, kontekst instytucjonalny, organizacyjny, a także kontekst jakości życia. Dowodzi, że w dłuższej perspektywie pełne zaangażowanie pracowników i ich partycypacja w procesach innowacyjnych będą miały większy wpływ niż np. zmiany technologiczne na proces doskonalenia systemów zarządzania.

Książka zawiera także konkretne rekomendacje dla praktyków zarządzania.

Publikacja ukazuje się we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego.


Marta Strumińska-Kutra, Bolesław Rok
Innowacje na rzecz jakości życia zawodowego: wstępne uwagi na temat społecznego charakteru innowacji

CZĘŚĆ I. INNOWACJE W MIEJSCU PRACY -PERSPEKTYWA TEORETYCZNA

Peter Totterdill, Frank Pot, Steven Dhondt
Definiowanie innowacji w miejscu pracy

Christopher Mathieu, Chris Warhurst, Sally Wright
Jakość pracy jako dźwignia innowacji organizacyjnych oraz rola zarządzania zasobami ludzkimi

Olav Eikeland
Usuwanie luki pomiędzy teorią i praktyką. Doświadczenia norweskie

CZĘŚĆ II. POZIOM MAKRO. INNOWACJE W MIEJSCU PRACY W KONTEKŚCIE INSTYTUCJONALNYM

Frank Pot, PeterTotterdill, Steven Dhondt
Innowacje w miejscu pracy - perspektywa europejska

Csaba Mako, Miklos Illessy, Chris Warhurst
Wpływ polityki innowacyjności na poprawę jakości pracy i zatrudnienia oraz przyczyny, dla których UE nie zdołała owego wpływu wykorzystać

Jacek Tomkiewicz
Rynek pracy i rozkład dochodów w krajach transformacji - nieoczywiste prawidłowości

Csaba Mako, Miklos Illessy, Brian Mitchell
Różnice systemowe w zakresie innowacyjności pomiędzy krajami europejskimi. Czy kontekst instytucjonalny ma znaczenie?

CZEŚĆ III. POZIOM MEZZO. INNOWACJEW MIEJSCU PRACY W ORGANIZACJACH

Peter R.A. Oeij, Steven Dhondt, Rita Ziauberyte-Jakstiene, Antonio Corral, Peter Totterdill
Wdrażanie innowacji w miejscach pracy w Europie: co, jak i dlaczego?

Marta Strumińska-Kutra, Małgorzata Ćwil, Bolesław Rok
Innowacje społeczne w miejscu pracy a jakość życia zawodowego w Polsce

Kaja Prystupa
Kultura organizacyjna wspierająca innowacje społeczne w miejscu pracy. Studium przypadku

CZĘŚĆ IV. POZIOM MIKRO. INNOWACJE W MIEJSCU PRACY A JAKOŚĆ ŻYCIA ZAWODOWEGO

Zofia Mockałło
Innowacje w miejscu pracy i ich związek z jakością życia zawodowego - z kapitałem społecznym, zaangażowaniem w pracę i samopoczuciem pracowników

Adalgisa Battistelli, Carlo Odoardi
Postrzeganie działań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi a innowacyjne zachowania w pracy

Autorzy


344 strony, Format: 22.1x16.5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022