ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE I EKONOMIA TERAŹNIEJSZOŚĆ I PRZYSZŁOŚĆ


SZMIDT C. RED.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 59.90 Twoja cena  56,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie i ekonomia

Teraźniejszość i przyszłość


Książka jest pokłosiem IV Ogólnopolskiej Konferencji Doktorantów zorganizowanej w grudniu 2016 roku przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ideą tej konferencji, podobnie jak trzech poprzednich, było umożliwienie doktorantom, przygotowującym swoje dysertacje w różnych krajowych ośrodkach naukowych, przedstawienia ich założeń, podstaw teoretycznych, a w wielu przypadkach również rezultatów badań empirycznych.

Teksty ukazują ogromną różnorodność i bogactwo problematyki, którą zajmują się młodzi uczeni w dziedzinie zarządzania i ekonomii. Silnie zaznacza się oryginalność i innowacyjność tematyki powstających rozpraw doktorskich. Widoczne są również stosunkowo duże możliwości wykorzystania wyników zaprezentowanych badań w praktyce gospodarczej.


Wstęp

I. RYNEK PRACY

Tanja Tomaschko
Older workers across Europę: How old is "old"?

Marta Maier
Elastyczne formy zatrudnienia a zjawisko starzenia się społeczeństwa w Polsce

Tomasz Popiel
Polityka prorodzinna państwa a rozwój gospodarczy - ekonomiczna analiza programu "Rodzina 500+"

Artur F. Tomeczek
Zróżnicowanie socjoekonomiczne Japonii

II. ZARZĄDZANIE LUDŹMI W ORGANIZACJACH

Anna Żukowicka-Surma
Zaangażowanie w pracę - konceptualizacja pojęcia

Olena Krawczyk-Antoniuk
Rola menedżera w procesie skutecznego motywowania pracowników

Patryk Dziurski
Motywowanie pracowników w sektorze projektowania w Polsce

Grzegorz Olczyk
Work shadowing: Jak pozyskać wiedzę milczącą w organizacji z sektora wysokich technologii?

Paweł Miłoszewski
Negocjacje metodą MGB. Studium przypadku

III. MARKETING

Liwia Delińska
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez współczesnych konsumentów-ujęcie empiryczne

Marcin Szczurski
Najważniejsze trendy we współczesnej konsumpcji internetowej w cyfrowej gospodarce w Polsce i na świecie. Rosnąca rola marketingu cyfrowego i e-Commerce

Dawid Twardowski
Czynniki wpływające na konkurencyjność turystyczną miejscowości na przykładzie miasta Karpacz

IV. NOWE NURTY W ZARZĄDZANIU

Witold Wujkowski
Rola metafor w badaniach nad organizacjami

Kamil Janik
Zmiany strategiczne a kształtowanie się innowacyjności przedsiębiorstwa

Mariusz Rafało
Rola systemów Business Intelligence w kształtowaniu elastyczności organizacji: model mediacyjny

Lidia Kuczmierowska
W poszukiwaniu modelu oceny polskich organizacji pozarządowych

V. EKONOMIA I FINANSE

Tomasz Wyłuda
Wypływ anomalii związanej ze wskaźnikiem Cena/Sprzedaż na stopy zwrotu osiągane z inwestycji w akcje na GPW w Warszawie w latach 2008-2015

Paulina Dębniak
Optymalizacja podatkowa - jak ją rozumieć i definować?

Małgorzata Hasny-Łoń
Idea potrącalności podatku VAT w świetle wybranego orzecznictwa sądów administracyjnych

Cezary Białkowski
Rynek faktoringowy w Polsce w latach 2010-2015

Abstracts


378 stron, Format: 16.5x23.5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022