|
MARKETING MIX PRODUKTÓW CUKIERNICZYCH OPARTY NA ZASADACH ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU
TROJANOWSKI T. wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2018, wydanie Icena netto: 73.10 Twoja cena 69,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju
Książka jest pierwszą publikacją na rynku polskim z zakresu zrównoważonego
marketingu mix.
W opracowaniu dokonano analizy stanu wiedzy w zakresie podjętego tematu poprzez
studium teoretyczne. Ponadto, oprócz rozważań teoretycznych, publikacja zawiera wyniki
badań własnych przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw przemysłu cukierniczego,
odnoszące się do zrównoważonego marketingu mix produktów.
W książce zaprezentowano procedury postępowania dotyczące poszczególnych
instrumentów marketingu mix – produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji mix. Na
podstawie opracowanych procedur stworzono modelową procedurę wdrażania zrównoważonego
marketingu mix produktów w przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego.
Wstęp
Rozdział 1. Rynek produktów cukierniczych w Polsce i na świecie
1.1. Produkt cukierniczy jako przedmiot działalności marketingowej
1.2. Produkcja, dystrybucja i sprzedaż produktów cukierniczych w Polsce i na świecie
1.3. Konsumpcja produktów cukierniczych w Polsce i na świecie
1.4. Specyfika rynku produktów cukierniczych w aspektach marketingowych
1.5. Nowe trendy na rynku produktów cukierniczych
Rozdział 2. Marketing mix w działalności przedsiębiorstw przemysłu
cukierniczego
2.1. Pojęcie i struktura marketingu mix w świetle literatury
2.2. Marketingowe kształtowanie produktu cukierniczego
2.3. Cena jako determinanta wielkości sprzedaży produktów cukierniczych
2.4. Decyzje marketingowe dotyczące dystrybucji produktów cukierniczych
2.5. Zintegrowana promocja mix produktów cukierniczych
2.6. Marketing mix produktów cukierniczych sprzedawanych na rynkach zagranicznych
Rozdział 3. Marketing mix produktów cukierniczych w świetle zrównoważonego
rozwoju
3.1. Geneza, pojęcie i cele zrównoważonego rozwoju
3.2. Zrównoważony rozwój Polski oraz Unii Europejskiej
3.3. Zagrożenia ekologiczne i społeczne stwarzane przez produkcję oraz konsumpcję
wyrobów cukierniczych
3.4. Niezrównoważony charakter konwencjonalnego marketingu mix produktów cukierniczych
3.5. Marketing mix produktów cukierniczych zorientowany na zrównoważony rozwój
Rozdział 4. Koncepcja zrównoważonego marketingu mix produktów cukierniczych
4.1. Istota, właściwości i produkcja zrównoważonych produktów cukierniczych
4.2. Zrównoważenie w sferze podejmowania decyzji cenowych
4.3. Zrównoważona dystrybucja produktów cukierniczych
4.4. Aktywizacja sprzedaży produktów cukierniczych za pośrednictwem zrównoważonej
promocji mix
Rozdział 5. Metodyka badań własnych
5.1. Krytyczna analiza stanu wiedzy i wynikające z niej problemy badawcze
5.2. Cele, zakres i hipotezy badawcze
5.3. Metody i narzędzia badawcze
5.4. Dobór obiektów do badań oraz ich charakterystyka
Rozdział 6. Stan i perspektywy rozwoju zrównoważonego marketingu mix produktów
cukierniczych w badanych przedsiębiorstwach
6.1. Ocena stopnia rozwoju zrównoważonego marketingu mix produktów cukierniczych
6.2. Zrównoważony rozwój w opinii kierowników i niekierowniczego personelu badanych
przedsiębiorstw
6.3. Aktywność badanych przedsiębiorstw w obszarze tworzenia i wprowadzania na rynek zrównoważonych
produktów cukierniczych
6.4. Ceny zrównoważonych produktów cukierniczych oraz ich wpływ na wyniki sprzedaży
6.5. Strategie oraz programy równoważenia kanałów i procesów dystrybucji produktów
cukierniczych w badanych przedsiębiorstwach
6.6. Angażowanie się badanych przedsiębiorstw w zrównoważoną promocję mix - media,
formy, treści komunikatów
6.7. Perspektywy i bariery rozwoju zrównoważonego marketingu mix produktów
cukierniczych w badanych przedsiębiorstwach
Rozdział 7. Modelowe procedury wdrażania zrównoważonego marketingu mix w
przedsiębiorstwach przemysłu cukierniczego
7.1. Procedura tworzenia zrównoważonych produktów cukierniczych
7.2. Zrównoważone wycenianie produktów cukierniczych
7.3. Konstruowanie zrównoważonych kanałów dystrybucji
7.4. Procedura realizacji zrównoważonej promocji mix
7.5. Koncepcyjna procedura wdrożenia zrównoważonego marketingu mix produktów
cukierniczych
Wnioski
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Załączniki
338 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|