Szkoły doktorskie
Komentarz do art. 198-216 i 259-264 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
Nowa ustawa – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tzw. Ustawa 2.0) przewiduje
utworzenie szkół doktorskich jako jedynej zorganizowanej formy kształcenia doktorantów.
Prowadzenie szkół doktorskich oraz tok kształcenia doktorantów odznacza się licznymi
odmiennościami w porównaniu do dotychczas istniejących studiów doktoranckich.
Komentarz stanowi pierwsze na rynku wydawniczym kompleksowe opracowanie dotyczące
tworzenia, prowadzenia i ewaluacji szkół doktorskich. W komentarzu wątki teoretyczne
przeplatają się z praktycznymi przykładami stosowania przepisów nowe ustawy – Prawo
o szkolnictwie wyższym i nauce w zakresie szkół doktorskich oraz wszelkich spraw
doktoranckich.
Opracowanie kierowane jest przede wszystkim do władz rektorskich i dziekańskich,
dyrektorów instytutów badawczych, kierowników studiów doktoranckich, pracowników
administracyjnych uczelni i instytutów badawczych odpowiedzialnych za sprawy
doktoranckie.
Wprowadzenie
Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U., poz. 1668)
DZIAŁ V - Stopnie i tytuł w systemie szkolnictwa wyższego i nauki
Rozdział 2 - Stopień doktora
Oddział 2 - Kształcenie doktorantów
Artykuł
Art. 198
Art. 199
Art. 200
Art. 201
Art. 202
Art. 203
Art. 204
Art. 205
Art. 206
Art. 207
Art. 208
Art. 209
Art. 210
Art. 211
Art. 212
Art. 213
Art. 214
Art. 215
Art. 216
DZIAŁ VI. Ewaluacja jakości kształcenia, ewaluacja szkół doktorskich i ewaluacja
jakości działalności naukowej
Rozdział 2 - Ewaluacja szkół doktorskich
Art. 259
Art. 260
Art. 261
Art. 262
Art. 263
Art. 264
Zakończenie
Bibliografia
120 stron, Format: 27.4x14.8, oprawa miękka