ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 67.50 64,13   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SZTUKA PREZENTACJI TEORIA I PRAKTYKA


JABŁONOWSKA L. WACHOWIAK P. WINCH S. RED.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 67.50 Twoja cena  64,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sztuka prezentacji

Teoria i praktyka


Jednym z czynników wpływających na skuteczność podejmowanych działań zawodowych jest to, w jaki sposób zostaną zaprezentowane efekty pracy, jak będzie przedstawiona firma czy też jej oferta handlowa. W relacjach z pracownikami istotny staje się sposób komunikowania wzajemnych oczekiwań. Innymi słowy, to co mówimy, jest równie ważne jak to, w jaki sposób o tym komunikujemy.

Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań marketingowych.


Wstęp

Część I. PRZED PREZENTACJĄ

Rozdział 1. Efektywna komunikacja interpersonalna - wybrane zagadnienia
Katarzyna Stobińska

Rozdział 2. Komu ludzie wierzą? - budowanie wiarygodności i zaufania
Anna Winch

Rozdział 3. Uwarunkowania kulturowe w prezentacji
Dominika Mirońska

Rozdział 4. Kreowanie własnego wizerunku
Lidia Jabłonowska

Rozdział 5. Prezentacja jako źródło stresu - wykorzystanie technik poznawczych oraz regulacji emocjonalnej do jej przygotowania i realizacji
Agnieszka Wojtczuk-Turek

Rozdział 6. Istota i rodzaje prezentacji
Lidia Jabłonowska

Rozdział 7. Formułowanie celu i konstrukcja wypowiedzi
Lidia Jabłonowska

Rozdział 8. Przygotowanie prezentacji
Piotr Wachowiak

Rozdział 9. Sprawność prezentacji
Mirosław Oczkoś

Część II. W CZASIE PREZENTACJI

Rozdział 1. Rozpoczęcie prezentacji
Piotr Wachowiak

Rozdział 2. Kiedy słowo jest bronią? - perswazja w komunikacji
Sławomir Winch

Rozdział 3. Techniki wywierania wpływu w przekazie treści
Sławomir Winch

Rozdział 4. Głos w prezentacjach - od emisji do dykcji
Lidia Jabłonowska

Rozdział 5. Sposób mówienia - od dykcji do retoryki w praktyce
Lidia Jabłonowska

Rozdział 6. Sposób mówienia w mediach elektronicznych - ćwiczenia
Mirosław Oczkoś

Rozdział 7. Mowa ciała w prezentacji
Grzegorz Myśliwiec

Rozdział 8. Etykieta w prezentacjach - dobre obyczaje
Lidia Jabłonowska

Rozdział 9. Perfect Image - szkolenia i doradztwo
Mirosław Oczkoś

Część III. PO PREZENTACJI

Rozdział 1. Procesy grupowe
Marcin Szczygieł

Rozdział 2. Prowadzenie dyskusji
Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak

Rozdział 3. Pytania i odpowiedzi - radzenie sobie z obiekcjami
Sławomir Winch

Rozdział 4. Błędy popełniane podczas prezentacji
Piotr Wachowiak

Bibliografia
Spis tabel i rysunków


304 strony, Format: 17.0x20.1, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022