Bądź mądrzejszy!
Naucz się myśleć i działać jak ludzie sukcesu
Wykorzystaj potencjał swojego umysłu!
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie sukces wymaga błyskotliwości.
Przeciętny człowiek wykorzystuje tymczasem zaledwie około 2 procent swoich kompetencji
intelektualnych. Co możemy zrobić, aby w pełni wykorzystywać potencjał naszego mózgu
i zapewnić sobie większe możliwości – tak jak to robią ludzie sukcesu?
Brian Tracy przedstawia proste, ale skuteczne metody aktywizacji naszych naturalnych
talentów i uzdolnień, dzięki którym możemy wykonać skok w kierunku realizacji
naszych marzeń. Zapoznając się z treścią tej niezwykle przydatnej książki, nauczysz
się:
- szkolić własny mózg w myśleniu, które sprzyja osiąganiu pożądanych rezultatów;
- dostrzegać i wykorzystywać szanse na rozwój w każdej sytuacji;
- rozpoznawać i usuwać negatywne schematy, które ci przeszkadzają;
- planować, działać i osiągać cele szybciej i z większą precyzją.
Zależy ci na większej sprzedaży? Chcesz wykazywać się większą kreatywnością?
Szukasz sposobu na to, aby lepiej sobie radzić z nieoczekiwanymi zmianami? Bądź mądrzejszy!
pomoże ci wykorzystać twoje ogromne zasoby intelektualne. Dzięki temu będziesz mógł
wypracowywać pożądane wyniki i cieszyć się wszystkim tym, co jest udziałem ludzi
sukcesu.
Zdecydowanie polecam tę książkę każdemu, bez względu
na to, na jakim etapie drogi do sukcesu się akurat znajduje. Ona pomaga nie tylko do
sukcesu dotrzeć, ale również skrócić tę podróż.
- Don M. Green, dyrektor wykonawczy Napoleon Hill Foundation
WPROWADZENIE
Uwolnij zniewoloną chwałę!
ROZDZIAŁ 1
Perspektywa długoterminowa i krótkoterminowa
ROZDZIAŁ 2
Myślenie powolne a myślenie szybkie
ROZDZIAŁ 3
Rozważania merytoryczne i niemerytoryczne
ROZDZIAŁ 4
Myślenie nakierowane na cel a myślenie nakierowane na reakcję
ROZDZIAŁ 5
Myślenie nastawione na wynik a myślenie nastawione na działanie
ROZDZIAŁ 6
Myślenie pozytywne a myślenie negatywne
ROZDZIAŁ 7
Myślenie elastyczne a myślenie sztywne
ROZDZIAŁ 8
Myślenie kreatywne a myślenie mechaniczne
ROZDZIAŁ 9
Myślenie przesiębiorcze a myślenie korporacyjne
ROZDZIAŁ 10
Myślenie bogatych a myślenie biednych
PODSUMOWANIE
O AUTORZE
184 strony, oprawa miękka