|
WELLBEING W ORGANIZACJI CO? JAK? DLACZEGO?
KULIG-MOSKWA K. RED. wydawnictwo: INFOR , rok wydania 2018, wydanie Icena netto: 77.60 Twoja cena 73,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wellbeing w organizacji
Co? Jak? Dlaczego?
Coraz częściej w przestrzeni biznesu pojawia się tajemnicze pojęcie wellbeing. W
dosłownym tłumaczeniu oznacza dobre samopoczucie, dobrobyt, powodzenie, dobro. Jak to
odnieść do biznesu i o co chodzi? Czy to jakaś nowa moda, która przeminie tak jak inne
trendy? Czy może konieczność i strategia na wygraną?
Na polskim rynku zjawisko wellbeingu w organizacji zdecydowanie jest nowe.
Najczęściej kojarzy się ściśle z problemami BHP. Kwestie, takie jak promowanie
zdrowia lub pozytywne środowisko pracy, są nadal na marginesie debaty publicznej.
Obserwuje się jednak rosnące zainteresowanie dobrostanem pracowników, a na naszym rynku
znane są firmy, które rozpoznały temat wellbeingu i skutecznie wdrażają go u siebie.
Praktyki te znajdzie Czytelnik w książce. Ponadto dostosowywanie prawa polskiego do
dyrektyw UE, która dostrzega znaczenie wellbeingu w rozwoju Europy, również wskazuje na
zwiększenie znaczenia tego zjawiska w przyszłości.
Książka „Wellbeing w organizacji” pomoże czytelnikom w pełni zrozumieć
istotę wellbeingu, czyli:
•czym jest,
•po co warto go wdrażać zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym,
•dlaczego ważne jest strategiczne podejście do wellbeingu w organizacji,
•jak dokonywać pomiaru wdrożonych praktyk.
Wstęp
Rozdział 1. Istota wellbeingu w organizacji
dr Katarzyna Kulig-Moskwa
Rozdział 2. Wykorzystanie elementów psychologii pozytywnej do budowania
wellbeingu pracowników
Agnieszka Czerkawska
Rozdział 3. Kształtowanie dobrostanu pracownika jako odpowiedź na wymogi współczesnego
rynku pracy
Agnieszka Springer, Agata Basińska-Zych
Rozdział 4. Strategiczny wymiar wellbeingu
Barbara Wawrzynek
Rozdział 5. Planowanie i realizacja programu, działań i projektów wellbeing na
podstawie Metody Learning Battle Cards
Małgorzata Czernecka
Rozdział 6. Kluczowe wskaźniki pomiaru wellbeingu w firmie
Ewa Stelmasiak
Rozdział 7. Przestrzeń, która kreuje dobrostan pracowników
Małgorzata Niewińska
Studium przypadku 1. Wskaźnik szczęścia w firmie Objectivity Anna Szczepańska,
Kalina Pasternak, Anna Lisowska
Studium przypadku 2. Kultura wellbeingu w firmie OpsTalent Olga Szepelak-Denes,
Joanna Laska, Monika Trzebowska
Studium przypadku 3. Działania z obszaru wellbeing w Credit Suisse Poland
Alicja Sojka
Studium przypadku 4. Healthy Wellbeing w biznesie w firmie VELUX Polska
Anna Dudzińska
Studium przypadku 5. Strategiczne podejście do wellbeingu w firmie Aon
Jacek Sysak, Dariusz Pastuła
Studium przypadku 6. Wellbeing w kontekście społecznej odpowiedzialności w
firmie PwC
Małgorzata Marek
224 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|