ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 77.60 73,72   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WELLBEING W ORGANIZACJI CO? JAK? DLACZEGO?


KULIG-MOSKWA K. RED.

wydawnictwo: INFOR , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 77.60 Twoja cena  73,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wellbeing w organizacji

Co? Jak? Dlaczego?


Coraz częściej w przestrzeni biznesu pojawia się tajemnicze pojęcie wellbeing. W dosłownym tłumaczeniu oznacza dobre samopoczucie, dobrobyt, powodzenie, dobro. Jak to odnieść do biznesu i o co chodzi? Czy to jakaś nowa moda, która przeminie tak jak inne trendy? Czy może konieczność i strategia na wygraną?

Na polskim rynku zjawisko wellbeingu w organizacji zdecydowanie jest nowe. Najczęściej kojarzy się ściśle z problemami BHP. Kwestie, takie jak promowanie zdrowia lub pozytywne środowisko pracy, są nadal na marginesie debaty publicznej. Obserwuje się jednak rosnące zainteresowanie dobrostanem pracowników, a na naszym rynku znane są firmy, które rozpoznały temat wellbeingu i skutecznie wdrażają go u siebie. Praktyki te znajdzie Czytelnik w książce. Ponadto dostosowywanie prawa polskiego do dyrektyw UE, która dostrzega znaczenie wellbeingu w rozwoju Europy, również wskazuje na zwiększenie znaczenia tego zjawiska w przyszłości.

Książka „Wellbeing w organizacji” pomoże czytelnikom w pełni zrozumieć istotę wellbeingu, czyli:

•czym jest,
•po co warto go wdrażać zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym,
•dlaczego ważne jest strategiczne podejście do wellbeingu w organizacji,
•jak dokonywać pomiaru wdrożonych praktyk.


Wstęp

Rozdział 1. Istota wellbeingu w organizacji
dr Katarzyna Kulig-Moskwa

Rozdział 2. Wykorzystanie elementów psychologii pozytywnej do budowania wellbeingu pracowników
Agnieszka Czerkawska

Rozdział 3. Kształtowanie dobrostanu pracownika jako odpowiedź na wymogi współczesnego rynku pracy
Agnieszka Springer, Agata Basińska-Zych

Rozdział 4. Strategiczny wymiar wellbeingu
Barbara Wawrzynek

Rozdział 5. Planowanie i realizacja programu, działań i projektów wellbeing na podstawie Metody Learning Battle Cards
Małgorzata Czernecka

Rozdział 6. Kluczowe wskaźniki pomiaru wellbeingu w firmie
Ewa Stelmasiak

Rozdział 7. Przestrzeń, która kreuje dobrostan pracowników
Małgorzata Niewińska

Studium przypadku 1. Wskaźnik szczęścia w firmie Objectivity Anna Szczepańska, Kalina Pasternak, Anna Lisowska

Studium przypadku 2. Kultura wellbeingu w firmie OpsTalent Olga Szepelak-Denes, Joanna Laska, Monika Trzebowska

Studium przypadku 3. Działania z obszaru wellbeing w Credit Suisse Poland
Alicja Sojka

Studium przypadku 4. Healthy Wellbeing w biznesie w firmie VELUX Polska
Anna Dudzińska

Studium przypadku 5. Strategiczne podejście do wellbeingu w firmie Aon
Jacek Sysak, Dariusz Pastuła

Studium przypadku 6. Wellbeing w kontekście społecznej odpowiedzialności w firmie PwC
Małgorzata Marek


224 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022