|
ZOSTAŃ KRÓLOWĄ PR
FROMLEWICZ K. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2018, wydanie Icena netto: 35.55 Twoja cena 33,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zostań królową PR
Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej
PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym
całym "public relations", a pierwsze słowo, jakie przychodzi Ci na myśl,
kiedy słyszysz skrót PR, to "reklama", która jak wiadomo - kosztuje... Tyle
że public relations ani nie wymaga dużych pieniędzy, ani tym bardziej nie stanowi
domeny wielkich korporacji.
PR jest dla każdego, bo każdy, kto ma dowolnej wielkości biznes, może opanować
zasady public relations i koniecznie powinien zacząć z niego korzystać, prowadząc
systematyczne, przemyślane działania. Na czas czytania tej książki wyłącz w głowie
wszystkie guziki odpowiedzialne za wątpliwości i sprawdź, o co chodzi i jak public
relations może Ci pomóc w codziennej pracy. Nie, nie obiecamy, że gdy przyswoisz sobie
podane w tej publikacji recepty, od razu zaistniejesz w największym ogólnopolskim
dzienniku i kilku telewizjach. Nie o to tu chodzi. Cała rzecz polega na tym, byś
dotarła do lokalnych dziennikarzy i efektywnie podtrzymywała z nimi relacje. Po co? Po
to, by o Twojej firmie mówiło się i pisało i żeby Twoi klienci sprawdzający np.
lokalny portal czy popularną stronę dla kobiet znaleźli tam Ciebie. Na pierwszym
miejscu. Jako prawdziwą królową PR-u.
Wstęp (7)
Rozdział 1. O co chodzi z tym PR (9)
Rozdział 2. Mikrobiznes, mikrobudżet = mikrorozpoznawalność? (23)
Rozdział 3. Zostań królową przekazów (35)
Rozdział 4. Po królewsku zaplanuj działania PR (51)
Rozdział 5. Królowa nie może mieć focha, czyli rzecz o relacjach z mediami (79)
Rozdział 6. Królewskie wieści - jak przygotować wartościową informację dla
mediów (93)
Rozdział 7. Cyfrowa królowa (111)
Rozdział 8. Rebelia - bądź królową zarządzania kryzysowego (127)
Rozdział 9. Zostań królową PR (149)
Rozdział 10. FAQ - o co najczęściej pytają księżniczki, żeby stać się królowymi
(165)
Podziękowania (173)
176 stron, Format: 21.5x13.3, oprawa miękka
|