ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JĘZYK C# W 7 DNI SOLIDNE PODSTAWY PROGRAMOWANIA OBIEKTOWEGO


ARORAA G.

wydawnictwo: HELION , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Język C# w 7 dni

Solidne podstawy programowania obiektowego


Język C# to nowoczesne narzędzie programowania obiektowego stworzone przez Microsoft. Wyjątkowo przydatne, wielofunkcyjne i powszechnie używane. Także ze względu na wieloplatformowość i otwartą specyfikację. Jednak najważniejsze, że wystarczy gruntownie opanować podstawy języka C# i już możesz tworzyć solidne i wydajne aplikacje zarówno do zastosowań desktopowych, jak i na urządzenia mobilne! To świetna wiadomość i dla początkujących programistów, i dla tych, którzy postanowili poznać nowy język.

Ten podręcznik ułatwi Ci szybkie opanowanie podstaw języka C#.

Autor, doświadczony guru IT, Gaurav Aroraa, proponuje 7-dniowy plan działania, którego realizacja da Ci pełne spektrum umiejętności programistycznych. Zacznij już teraz kurs języka C#! Językowa biegłość przyniesie Ci satysfakcję i pewność siebie, poprawi Twoją pozycję w zespole czy na rynku pracy.

W 7 dni przejdziesz intensywny kurs:

  • Architektury i konfiguracji środowiska .NET

  • Pisania programów C# w zintegrowanym środowisku Visual Studio 2017

  • Definiowania zmiennych, składni, instrukcji, tablic, sterowania przepływem

  • Pojęć programowania obiektowego

  • Wiedzy o atrybutach, kolekcjach, typach ogólnych oraz LINQ

  • Tworzenia i stosowania składowych klas, takich jak modyfikatory, metody, właściwości, indeksery

  • Operacji wejścia-wyjścia na plikach, obsługi błędów oraz stosowania wyrażeń regularnych

  • Pisania praktycznych aplikacji w języku C#


    O autorach (9)

    O recenzencie (10)

    Wstęp (13)

    Rozdział 1. Dzień 1. - Przegląd platformy .NET (15)

    • Czym jest programowanie? (15)
    • Czym jest .NET? (17)
    • Czym jest .NET Core? (18)
      • Cechy .NET Core (18)
      • Z czego składa się .NET Core? (19)
      • Czym jest .NET Standard? (19)
      • Dostępne środowiska programistyczne i edytory do pisania kodu w C# (20)
      • Przygotowywanie środowiska (21)
    • Ćwiczenia praktyczne (23)
    • Podsumowanie dnia 1. (23)

    Rozdział 2. Dzień 2. - Zaczynamy poznawać C# (25)

    • Przedstawienie języka C# (26)
    • Historia języka C# (27)
    • Przedstawienie typowego programu C# (27)
      • 1 (System) (29)
      • 2 (Dzien02) (30)
      • 3 (Program) (31)
      • 4 (Main) (31)
      • 5 (Dzien02) (31)
      • 6 (Dzien02) (32)
      • 7 (Zależności) (33)
      • 8 (Program.cs) (34)
      • Dokładniejsze poznanie aplikacji z użyciem Visual Studio (34)
      • Analiza kodu (36)
    • Przegląd słów kluczowych, typów i operatorów języka C# (38)
      • Identyfikatory (39)
      • Kontekstowe słowa kluczowe (51)
      • Typy (53)
    • Operatory (57)
    • Przegląd informacji o konwersji typów (64)
      • Konwersja niejawna (65)
      • Konwersja jawna (65)
    • Prezentacja instrukcji (66)
      • Instrukcja deklaracji (67)
      • Instrukcja wyrażenia (68)
      • Instrukcje wyboru (68)
      • Instrukcja obsługi wyjątków (76)
    • Operacje na tablicach i łańcuchach znaków (76)
      • Tablice (76)
      • Typy tablic (78)
      • Łańcuchy znaków (81)
    • Struktury a klasy (82)
    • Ćwiczenia praktyczne (85)
    • Podsumowanie dnia 2. (87)

    Rozdział 3. Dzień 3. - Co nowego w C#? (89)

    • Krotki i dekonstrukcja (89)
      • Krotki (90)
      • Dekonstrukcja (94)
      • Krotki - ważne zagadnienia do zapamiętania (95)
    • Dopasowywanie wzorców (96)
      • Wyrażenie is (97)
      • Instrukcja switch (99)
    • Funkcje lokalne (102)
    • Usprawnienia literałów (103)
      • Literały dwójkowe (103)
      • Separatory cyfr (104)
    • Asynchroniczna metoda Main (105)
      • Ograniczenia związane z nowymi sygnaturami (106)
    • Wyrażenia domyślne (106)
      • Zmienne składowe (107)
    • Wnioskowanie nazw krotek (108)
    • Inne planowane możliwości (110)
      • Dopasowywanie wzorców z typami ogólnymi (110)
      • Zestawy referencyjne (111)
    • Ćwiczenia praktyczne (111)
    • Podsumowanie dnia 3. (112)

    Rozdział 4. Dzień 4. - Prezentacja składowych klas w języku C# (113)

    • Modyfikatory (115)
      • Modyfikatory oraz poziomy dostępu (115)
      • Reguły związane ze stosowaniem modyfikatorów dostępu (122)
      • Modyfikator abstract (123)
      • Modyfikator async (127)
      • Modyfikator const (127)
      • Modyfikator event (128)
      • Modyfikator extern (128)
      • new (128)
      • Modyfikator override (129)
      • Modyfikator partial (129)
      • Modyfikator readonly (130)
      • Modyfikator sealed (131)
      • Modyfikator static (133)
      • Modyfikator unsafe (134)
      • Modyfikator virtual (134)
    • Metody (135)
      • Jak należy używać metod? (135)
    • Właściwości (138)
      • Rodzaje właściwości (139)
    • Indeksery (143)
    • Operacje wejścia-wyjścia na plikach (144)
      • Klasa FileStream (144)
    • Obsługa wyjątków (145)
      • Blok try (147)
      • Blok catch (147)
      • Blok finally (147)
      • Wyjątki definiowane przez użytkownika (149)
    • Wyrażenia regularne oraz ich znaczenie (151)
      • Znaczenie wyrażeń regularnych (151)
    • Ćwiczenia praktyczne (154)
    • Podsumowanie dnia 4. (155)

    Rozdział 5. Dzień 5. - Przegląd informacji o odzwierciedlaniu i kolekcjach (157)

    • Czym jest odzwierciedlanie? (157)
      • Praktyczne stosowanie odzwierciedlania (161)
    • Przegląd informacji o delegacjach i zdarzeniach (166)
      • Delegacje (166)
      • Zdarzenia (169)
    • Kolekcje i typy nieogólne (170)
      • ArrayList (171)
      • Hashtable (173)
      • SortedList (176)
      • Stack (179)
      • Queue (181)
      • BitArray (185)
    • Ćwiczenia praktyczne (185)
    • Podsumowanie dnia 5. (186)

    Rozdział 6. Dzień 6. - Dokładniejszy przegląd zagadnień zaawansowanych (187)

    • Stosowanie kolekcji i typów ogólnych (188)
      • Prezentacja klas kolekcji oraz sposobów ich stosowania (188)
      • Wydajność - BitArray a tablica typu bool (189)
      • Prezentacja typów ogólnych oraz ich zastosowania (191)
    • Upiększanie kodu przy użyciu atrybutów (203)
      • Typy atrybutów (203)
      • Tworzenie i stosowanie niestandardowych atrybutów (207)
    • Stosowanie dyrektyw preprocesora (209)
      • Ważne zagadnienia (209)
    • Prezentacja LINQ (214)
    • Pisanie niebezpiecznego kodu (215)
    • Pisanie asynchronicznego kodu (217)
    • Ćwiczenia praktyczne (218)
    • Podsumowanie dnia 6. (219)

    Rozdział 7. Dzień 7. - Podstawy programowania obiektowego w C# (221)

    • Wprowadzenie do programowania obiektowego (222)
    • Związki pomiędzy obiektami (223)
    • Dziedziczenie (224)
      • Wyjaśnienie dziedziczenia (224)
      • Stosowanie dziedziczenia (233)
    • Abstrakcja (238)
      • Stosowanie abstrakcji (238)
    • Hermetyzacja (242)
      • Czym są modyfikatory dostępu w języku C#? (242)
      • Stosowanie hermetyzacji (243)
    • Polimorfizm (244)
      • Typy polimorfizmu (245)
      • Stosowanie polimorfizmu (249)
    • Ćwiczenia praktyczne (251)
    • Podsumowanie dnia 7. (252)
    • Co dalej? (252)

    Skorowidz (255)


264 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022