ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JĘZYK NIEMIECKI W IT ROZMÓWKI


JACKIEWICZ M.

wydawnictwo: HELION , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 30.45 Twoja cena  28,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Język niemiecki w IT

Rozmówki


  • Współpracujesz z niemieckimi klientami?

  • Myślisz o przeprowadzce za zachodnią granicę?

  • Chcesz poszerzyć swoje umiejętności językowe?

Polscy informatycy dali się światu poznać z jak najlepszej strony, więc świat upomina się o nich. Coraz więcej rodzimych firm współpracuje z europejskimi klientami, dla których podstawowym językiem komunikacji jest niemiecki. Liczne organizacje zza Odry korzystają z outsourcingu świadczonego przez polskich przedsiębiorców. Wielu Polaków planuje rozwinąć swoje kariery w branży IT w niemieckich, austriackich lub szwajcarskich firmach. Wszystko to powoduje, że na rynku jest duży popyt na informatyków znających branżowy język niemiecki, wielu z nich dostrzega też konieczność poznania tego języka w stopniu komunikatywnym.

Jeśli jesteś wśród nich i Ty, sięgnij po książkę Język niemiecki w IT. Rozmówki. Rozwiniesz dzięki niej swoje umiejętności językowe, poznasz branżowe zwroty i terminy wykorzystywane w IT, a także dowiesz się, jak płynnie odpowiadać na najczęściej zadawane pytania i prawidłowo formułować własne. Ułożone tematycznie rozmówki pozwolą Ci nie tylko podszlifować niemiecki i poszerzyć słownictwo, lecz także poznać kulturę pracy w niemieckojęzycznej firmie. Pytania do dialogów ułatwią rozwiązanie języka, a tłumaczenia rozwieją wszelkie wątpliwości dotyczące przedstawionych treści. Bardzo praktyczny sposób prezentacji i wieloletnie doświadczenie autora zapewnią Ci niezbędną pewność siebie.

  • Dialogi z życia wzięte, dotyczące różnych zagadnień z branży IT

  • Rozmówki na praktyczne tematy poruszane w firmach

  • Specjalistyczne słownictwo i kontekst, w którym jest używane

  • Pytania pozwalające sprawdzić zrozumienie treści

  • Tłumaczenia dialogów wyjaśniające wątpliwości

  • Zwroty przydatne w karierze zawodowej i życiu codziennym


    Wstęp (5)

    Część I. Obsługa sieci i systemu (7)

    • Dialog nr 1. Reset hasła Windows (8)
    • Dialog nr 2. Odzyskanie danych z backupu (10)
    • Dialog nr 3. Problem ze zdalnym dostępem przez VPN (12)
    • Dialog nr 4. Problem z kartą dostępu (14)
    • Dialog nr 5. Problem z dostępem do dysku sieciowego (16)
    • Dialog nr 6. Problem z drukarką sieciową (18)
    • Dialog nr 7. Problem ze skanerem (20)
    • Dialog nr 8. Problem z głośnym napędem CD (22)
    • Dialog nr 9. Problem z aktualizacją oprogramowania (24)
    • Dialog nr 10. Nieaktualne pliki offline (26)
    • Dialog nr 11. Brak dostępu do grup w Active Directory (28)
    • Dialog nr 12. Przepełniony profil mobilny (30)
    • Dialog nr 13. Wolna praca komputera (32)
    • Dialog nr 14. Brak dostępu do sieci firmowej LAN (34)
    • Dialog nr 15. Nieuprawniony dostęp do konta (36)
    • Dialog nr 16. Brak możliwości skasowania pliku w folderze sieciowym (38)
    • Dialog nr 17. Przedawnienie certyfikatów poczty szyfrowanej (40)
    • Dialog nr 18. Instalacja dodatkowej przeglądarki internetowej Tor WebBrowser (42)
    • Dialog nr 19. Brak dostępu do Facebooka - strona zablokowana przez dział IT (44)
    • Dialog nr 20. Brak sieci na 1. piętrze (46)

    Część II. Programowanie (49)

    • Dialog nr 21. Stara wersja programu deweloperskiego (50)
    • Dialog nr 22. Złe wersje plików z kodem źródłowym (52)
    • Dialog nr 23. Konflikt portów na serwerze Apache (54)
    • Dialog nr 24. Brak dostępu do GitHuba (56)
    • Dialog nr 25. Niedziałający kod źródłowy w pliku JSP (58)
    • Dialog nr 26. Brakujący servlet (60)
    • Dialog nr 27. Brak aktualizacji biblioteki (62)
    • Dialog nr 28. Problem ze współpracą z zagranicą (64)
    • Dialog nr 29. Konflikt nazw zmiennych (66)
    • Dialog nr 30. Brakujące komentarze w kodzie źródłowym (68)

    Część III. Bazy danych (71)

    • Dialog nr 31. Brak połączenia z bazą danych MySQL (72)
    • Dialog nr 32. Konieczny restart serwera Apache (74)
    • Dialog nr 33. Rozszerzenie bazy danych o nowy formularz i nowe tabele (76)
    • Dialog nr 34. Zrobienie raportu z bazy danych (78)
    • Dialog nr 35. Prośba o przeszkolenie pracownika w zakresie raportów SQL (80)
    • Dialog nr 36. Zabranie uprawnień pracownikowi (82)
    • Dialog nr 37. Sprawdzenie logów (84)
    • Dialog nr 38. Backup bazy danych (86)
    • Dialog nr 39. Instalacja nowej bazy danych (88)
    • Dialog nr 40. Wygrany przetarg na konfigurację bazy SQL (90)

    Część IV. Sprzęt (93)

    • Dialog nr 41. Wymiana myszki na nową (94)
    • Dialog nr 42. Głośno działający komputer (96)
    • Dialog nr 43. Prośba o dołożenie pamięci RAM (98)
    • Dialog nr 44. Prośba o dostarczenie podkładki pod nadgarstek (100)
    • Dialog nr 45. Oddanie starej klawiatury (102)
    • Dialog nr 46. Prośba o wymianę telefonu na nowszy (104)
    • Dialog nr 47. Prośba o wymianę kabla sieciowego (106)
    • Dialog nr 48. Dostarczenie dodatkowego monitora (108)
    • Dialog nr 49. Potrzebne nowe słuchawki i mikrofon (110)
    • Dialog nr 50. Wypożyczenie laptopa firmowego na konferencję handlową (112)

    Część V. Odpowiedzi (115)

    • Odpowiedzi do części I (116)
    • Odpowiedzi do części II (120)
    • Odpowiedzi do części III (122)
    • Odpowiedzi do części IV (124)

128 stron, Format: 15.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022