ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WIRTUALNE TARGOWISKO O REKLAMIE MARKETINGU I PROMOWANIU SIĘ W INTERNECIE TOM 1


BUTKIEWICZ M. GRALCZYK A. MARCYŃSKI K. SAC RED.

wydawnictwo: ELIPSA , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 35.45 Twoja cena  33,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wirtualne targowisko

O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie

tom 1


W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wykorzystania Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego

W niniejszym tomie zebrane zostały teksty odnoszące się do wykorzystania Internetu w procesie kreacji wizerunku pracodawców oraz profesjonalistów starających się zmienić miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne walki wyborcze i pojedynki o zdobycie jak największej popularności, a także przedstawicieli Kościoła Katolickiego wykorzystujących social media do promowania sfery sacrum. Obecność w sieci, obok możliwości docierania z przekazem do wielu potencjalnych „klientów”, niesie ze sobą również wiele poważnych obowiązków, wyzwań i zagrożeń. Obowiązki wynikają z konieczności profesjonalnego prowadzenia posiadanych witryn, nadążania za zmianami koniunktury oraz oczekiwań społecznych. Wyzwania i zagrożenia dotyczą sposobów umiejętnego radzenia sobie z falami anonimowej cyberprzemocy słownej i złej woli internautów negatywnie usposobionych do pomysłodawców przedsięwzięć, jakie prowadzone są w Internecie. Odpowiedzi na pytania o znaczenie wykorzystania Internetu w kreowaniu wizerunku osób i instytucji, przydatność mediów społecznościowych w prowadzeniu polityki i promocji sacrum a także o genezę problemów z tym związanych, ich przebieg w konkretnych przypadkach oraz wnioski wynikające ze studium tychże wybranych przypadków zawarte zostały w tekstach zebranych w tymże tomie.


Wstęp

CZĘŚĆ I. Nowe zawody w sieci

Agata Matuszewska
Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy

Ewa M. Walewska
Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life

Karolina Dziewulska-Siwek
Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations

Przemysław Szews
Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport

Patrycja Halina Staniszewska-Pobikrowska
Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą

Magdalena Butkiewicz
Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex

CZĘŚĆ II. Nowy obraz polityki w sieci

Maria Wąsicka
Internet instrumentem kreowania wizerunku polityka

Paweł Kapla
Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych

Katarzyna Kucharska
Czy tylko Facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych

Kinga Jaruga
Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji

Małgorzata Posyłek
Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu

CZĘŚĆ III. Nowe oblicza Boga w sieci

Dariusz Dębecki
Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook

Paweł Maciaszek
Nowa ewangelizacja przez nowe media

Marta Brzezińska-Waleszczyk
Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social media

Natalia Moćko
Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone?

CZĘŚĆ IV. Nowe problemy w sieci

Piotr Łuczuk
Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies

Małgorzata Kromka
Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli

Jakub Ochnio
Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej

Marta Brzezińska-Waleszczyk
Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne

Biogramy


252 strony, Format: 16.9x23.7, oprawa kartonowa foliowana

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022