|
WIRTUALNE TARGOWISKO O REKLAMIE MARKETINGU I PROMOWANIU SIĘ W INTERNECIE TOM 1
BUTKIEWICZ M. GRALCZYK A. MARCYŃSKI K. SAC RED. wydawnictwo: ELIPSA , rok wydania 2017, wydanie Icena netto: 35.45 Twoja cena 33,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wirtualne targowisko
O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie
tom 1
W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy,
teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych.
Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego
wykorzystania Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego
W niniejszym tomie zebrane zostały teksty odnoszące się do wykorzystania Internetu w
procesie kreacji wizerunku pracodawców oraz profesjonalistów starających się zmienić
miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne walki wyborcze i pojedynki o
zdobycie jak największej popularności, a także przedstawicieli Kościoła Katolickiego
wykorzystujących social media do promowania sfery sacrum. Obecność w sieci, obok
możliwości docierania z przekazem do wielu potencjalnych „klientów”, niesie ze sobą
również wiele poważnych obowiązków, wyzwań i zagrożeń. Obowiązki wynikają z
konieczności profesjonalnego prowadzenia posiadanych witryn, nadążania za zmianami
koniunktury oraz oczekiwań społecznych. Wyzwania i zagrożenia dotyczą sposobów umiejętnego
radzenia sobie z falami anonimowej cyberprzemocy słownej i złej woli internautów
negatywnie usposobionych do pomysłodawców przedsięwzięć, jakie prowadzone są w
Internecie. Odpowiedzi na pytania o znaczenie wykorzystania Internetu w kreowaniu
wizerunku osób i instytucji, przydatność mediów społecznościowych w prowadzeniu
polityki i promocji sacrum a także o genezę problemów z tym związanych, ich przebieg w
konkretnych przypadkach oraz wnioski wynikające ze studium tychże wybranych przypadków
zawarte zostały w tekstach zebranych w tymże tomie.
Wstęp
CZĘŚĆ I. Nowe zawody w sieci
Agata Matuszewska
Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy
Ewa M. Walewska
Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life
Karolina Dziewulska-Siwek
Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach
społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations
Przemysław Szews
Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w
Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport
Patrycja Halina Staniszewska-Pobikrowska
Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą
Magdalena Butkiewicz
Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex
CZĘŚĆ II. Nowy obraz polityki w sieci
Maria Wąsicka
Internet instrumentem kreowania wizerunku polityka
Paweł Kapla
Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez
funkcjonariuszy państwowych
Katarzyna Kucharska
Czy tylko Facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych
Kinga Jaruga
Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji
Małgorzata Posyłek
Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego
przekazu
CZĘŚĆ III. Nowe oblicza Boga w sieci
Dariusz Dębecki
Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook
Paweł Maciaszek
Nowa ewangelizacja przez nowe media
Marta Brzezińska-Waleszczyk
Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social media
Natalia Moćko
Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone?
CZĘŚĆ IV. Nowe problemy w sieci
Piotr Łuczuk
Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies
Małgorzata Kromka
Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli
Jakub Ochnio
Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej
Marta Brzezińska-Waleszczyk
Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne
Biogramy
252 strony, Format: 16.9x23.7, oprawa kartonowa foliowana
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|