ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.90 47,41   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INTRANET SKUTECZNA KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W ORGANIZACJI


KANDEFER U. MAZUREK G.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Intranet

Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji


Intranet to współcześnie serce systemu komunikacji w organizacji. Intranety w ogromnym stopniu wpływają na sprawność działania firmy, a także na jej rozwój i kulturę organizacyjną. Stanowią niezbędne narzędzie pracy, ułatwiają dostęp do informacji, wspomagają pracę zespołową oraz pozwalają efektywnie zarządzać wiedzą i innowacjami.

Autorzy książki opisują potencjał drzemiący we współczesnych systemach intranetowych, prezentują ich funkcjonalność oraz identyfikują najważniejsze etapy tworzenia i zarządzania platformami intranetowymi.

Książka zawiera studia przypadków wdrożeń systemów intranetowych w polskich firmach, a ponadto prezentuje wyniki szeroko zakrojonych badań z udziałem menedżerów i specjalistów dotyczących korzystania z intranetów w rodzimym biznesie.


Urszula Kandefer – specjalista w zakresie wdrażania projektów internetowych i intranetowych, a także doradztwa w obszarze komunikacji wewnętrznej z wykorzystaniem nowych technologii. Od 2004 r. związana z firmą Ideo, gdzie prowadzi projekty informatyczne. Posiada wszechstronną wiedzę i doświadczenie w optymalizacji procesów komunikacyjnych i biznesowych. Nadzorowała projekty w zakresie tworzenia serwisów internetowych oraz portali intranetowych m.in. dla Santander Consumer Bank, TU Europa, Banku Polskiej Spółdzielczości, Uniwersytetu Medycznego w Lublinie oraz Narodowego Funduszu Zdrowia.

Prof. ALK dr hab. Grzegorz Mazurek – pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu, lider studiów związanych z obszarem digital w ALK, dyrektor Centrum Badań Transformacji Cyfrowej CYBERMAN. Członek założyciel Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Niezależny konsultant i trener, praktyk marketingu internetowego, od 2000 r. związany z branżą internetową. W swoim portfolio ma wiele projektów e-marketingowych realizowanych dla takich marek jak: Mars, Nikon, Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie, Egmont, NBP, Kredyt Bank, Eden Springs, C.H. Beck, Aquanet, Majonez Kielecki, Polpharma, Unizeto Technologies. Zajmował się również PR-em oraz komunikacją marketingową firmy K2 Internet S.A. Był doradcą w zakresie komunikacji internetowej Kancelarii Senatu RP. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych oraz kilku książek. Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji w latach 2017–2018.


Wstęp

Rozdział 1
Intranet - istota i znaczenie
1.1. Znaczenie systemu intranetowego dla organizacji
1.2. Ewolucja systemów intranetowych
1.3. Cele wdrożenia intranetu
1.4. Korzyści z wdrożenia intranetu
1.5. Wybrane obszary zastosowań intranetów
1.6. Najczęstsze mity na temat intranetów

Rozdział 2
Funkcje intranetu
2.1. Wiedza
2.2. Narzędzia finansowo-księgowe
2.3. Zadania administracyjno-organizacyjne
2.4. HR - zarządzanie zasobami ludzkimi
2.5. Komunikacja
2.6. Komunikacja wewnętrzna
2.7. Obsługa klienta B2B

Rozdział 3
Etapy projektowania i wdrożenia systemu
3.1. Analiza przedwdrożeniowa
3.2. Oprogramowanie wspierające tworzenie intranetów
3.3. Wybór modelu realizacji - samodzielnie vs outsourcing
3.4. Powołanie zespołu intranetowego w organizacji
3.5. Rozpoznanie potrzeb użytkownika portalu intranetowego i projektowanie systemu
3.6. Metody i techniki badania skuteczności i efektywności intranetu
3.7. Opracowanie strategii promocji intranetu w firmie
3.8. Uruchomienie portalu
3.9. Szkolenie użytkowników intranetu
3.10. Monitoring i rozwój systemu

Rozdział 4
Korzystanie z portalu intranetowego
4.1. Zaangażowanie pracowników
4.2. Minimalizacja ryzyka wynikającego z wdrożenia
4.3. Zarządzanie organizacją a system intranetowy
4.4. Zachęcanie pracowników do korzystania z intranetu i jego rozwoju
4.5. Intranet 2.0 czy intranet społecznościowy?
4.6. Rola lidera organizacji w procesie komunikacji wewnętrznej
4.7. Intranet jako instrument kreowania innowacji
4.8. Zarządzanie portalem intranetowym - praktyczne rady

Rozdział 5
Praktyczne przykłady wdrożeń systemów intranetowych
5.1. Portal intranetowy Provident Polska
5.2. Promocja wewnętrzna intranetu - Mostostal Warszawa SA
5.3. Intranet w Gas Storage Poland - GSPnet
Zakończenie

Rozdział 6
Wykorzystanie intranetów w polskich przedsiębiorstwach - wyniki badań
6.1. Metodyka badania i charakterystyka próby
6.2. Użytkowanie systemu
6.3. Zarządzanie platformą
6.4. Korzyści płynące z korzystania z systemu
6.5. Użyteczność systemu
6.6. Elementy społecznościowe

Podsumowanie

Bibliografia

Spis tabel i ilustracji


160 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022