|
WIELKA CZWÓRKA UKRYTE DNA AMAZON APPLE FACEBOOK I GOOGLE
GALLOWAY S. wydawnictwo: REBIS , rok wydania 2018, wydanie Icena netto: 39.89 Twoja cena 37,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wielka czwórka.
Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.
Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.
Prawie każdy się myli.
Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie,
że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej
grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej
przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie
manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak
wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce
się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w
zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i
analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam
sposób.
- Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie
Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję «uciekaj
albo walcz» i zmusza do nieszablonowego myślenia.
- Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory
Wielka czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażenia, jak
sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak
podczas swoich legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija tu w bawełnę, nie szczędząc
zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom.
- Adam Alter, autor Siły podświadomości
Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób
ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia.
-„Publishers Weekly”, Dziesięć najważniejszych biznesowych książek
jesieni 2017
Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej
bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niż Scott
Galloway, to ja go jeszcze nie spotkałem. Albo jej”.
- Philip Elmer-De Witt, „Fortune”
Scott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to
inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a często zabawnie.
- Joanne Tombrakos, „Huffington Post”
Scott Galloway jest profesorem Stern School of Business na
Uniwersytecie Nowojorskim, gdzie wykłada strategię marki i marketing internetowy. Mówi
o sobie „seryjny przedsiębiorca”, założył bowiem dziewięć firm – ostatnia to
L2. W 2012 r. znalazł się na liście „pięćdziesięciu najlepszych na świecie
profesorów biznesu” sporządzonej przez portal Poets & Quants. Oprócz ogromnej
wiedzy i doświadczenia cechuje go też ironiczny, prześmiewczy styl, którym zawsze
zjednuje sobie odbiorców. Wielka czwórka to jego pierwsza książka.
1. Wielka czwórka
2. Amazon
3. Apple
4. Facebook
5. Google
6. Okłamujcie mnie
7. Biznes i ciało
8. Algorytm T
9. Piąty jeździec?
10. Wielka czwórka i my
11. Po przejściu wielkich jeźdźców
Podziękowania
Źródła ilustracji
Przypisy
Indeks
368 stron, Format: 13.5x21.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|