ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING RELACJI TEORIA I PRAKTYKA


MITRĘGA M.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2018, wydanie III

cena netto: 43.89 Twoja cena  41,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing relacji teoria i praktyka


Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem.

Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych.

Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.

Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.

(...) Książka z całą pewnością wzbogaci wiedzę na temat marketingu relacji i znajdzie czytelników wśród kadry nauczającej, a także wśród nowoczesnych praktyków. Sięgną po nią również ambitni studenci.
Prof. zw. dr hab. Józefa Kramer

(...) Z przyjemnością polecam tę świetną książkę, stanowiącą doskonałą syntezę nowoczesnego marketingu i łączącą solidne podstawy teoretyczne z praktyką.
Dr hab. Jacek Otto, prof. ndzw. Politechniki Łódzkiej


Wprowadzenie

Rozdział 1
PODSTAWY MARKETINGU RELACJI
1.1. Korzenie i rozwój paradygmatu marketingu relacji
1.2. Przedsiębiorstwo jako strona relacji
1.3. Konsument jako strona relacji
1.4. Usługa jako przedmiot wymiany i konsumpcji
1.5. W stronę definicji marketingu relacji

Rozdział 2
ZASTOSOWANIE MARKETINGU RELACJI
2.1. Poziomy realizacji marketingu relacji
2.2. Segmentacja nabywców w marketingu relacji
2.3. Etapy marketingu relacji
2.4. Wykorzystanie sieci relacji z otoczeniem
2.5. Wartość relacji z klientem - uwarunkowania, mierniki
2.5.1. Poprawa rentowności relacji
2.5.2. Szeroka perspektywa wartości relacji

Rozdział 3
METODYKA BADAŃ RELACJI POMIĘDZY PRZEDSIĘBIORSTWEM A KONSUMENTEM
3.1. Relacje firma-klient jako obiekt badań
3.2. Poziomy analizy relacji
3.3. Siła jako kluczowa własność relacji
3.4. Mierniki siły relacji
3.5. Rodzaje relacji i etapy kształtowania się relacji
3.6. Metody gromadzenia danych z zakresu relacji
3.7. Metody analizy danych z zakresu relacji
3.8. Kwestionariusz wywiadu z klientem

Rozdział 4
UWARUNKOWANIA ZASTOSOWANIA MARKETINGU RELACJI
4.1. Uwarunkowania makrootoczenia
4.1.1. Prawne aspekty marketingu relacji
4.1.1.1. Ochrona konsumenta i konkurencji
4.1.1.2. Ochrona danych osobowych
4.1.1.3. Ochrona handlu elektronicznego
4.1.2. Infrastruktura teleinformatyczna kształtowania relacji
4.1.3. Kultura jako uwarunkowanie marketingu relacji
4.2. Sektorowa specyfika relacji firma-klient w świetle badań
4.2.1. Ogólna charakterystyka analizowanych sektorów
4.2.2. Sektorowe uwarunkowania rozwoju relacji

Bibliografia


148 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022