ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BRANDU CZYLI NOWA MARKA O NAZWIE TY PRAKTYCZNY PRZEWODNIK JAK ZBUDOWAĆ SWOJĄ MARKĘ OSOBISTĄ


BRUKSZO A.

wydawnictwo: POLIGRAF , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 36.90 Twoja cena  35,06 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

BrandU

Czyli nowa marka o nazwie TY

Praktyczny przewodnik jak zbudować swoją markę osobistą


Agnieszka Brukszo – ekonomistka, strateg biznesu i międzynarodowy certyfikowany coach z dyplomem londyńskiej The Coaching Academy oraz akredytacją ICF. Ekspert w zakresie komunikacji i przywództwa. Swoje doświadczenie w osiąganiu sukcesów i pracy z ludźmi czerpie z 20 lat kariery w międzynarodowych korporacjach (IKEA, Coty, Statoil), gdzie pełniła funkcje zarządcze w działach marketingu i strategii zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Obecnie, we własnej firmie BrandU, na bazie autorskiego programu, pomaga liderom, zespołom i osobom indywidualnym cieszyć się rozwojem i osiągnięciami, wydobywając ich mocne strony i prawdziwe talenty ze specjalnym uwzględnieniem budowania marki osobistej.

Coaching jest jej profesją i prawdziwą pasją.
Wierzy w to, że Cel to Marzenie z określoną Datą.

Proces budowania Marki Osobistej to swoista podróż w głąb siebie, a zaczyna się ona przede wszystkim od tożsamości, od tego „kim jest człowiek”. O wiele lepiej jest być świadomym siebie i kierować swoją Marką niż pozwolić, by Marka kierowała nami. Większość ludzi nie zarządza swoją marką. Ty możesz.

Poznaj 10 kroków do zbudowania swojej Marki Osobistej
Odkrywaj siebie w ćwiczeniach do każdej lekcji
Poczuj swoją Markę wszystkimi zmysłami w strefie relaksu i zabawy

„Odkryjmy diament w każdym z nas”


I. Lekcja 1. Dlaczego warto budować swoją markę?
II. Lekcja 2. Twoja Góra Lodowa, czyli proces brandingu
III. Lekcja 3. Zbuduj dom, zasadź drzewo - grunt to talent
IV. Lekcja 4. Wartości - nasz życiowy kompas
V. Lekcja 5. Klucz do zamku - poznaj swoje przekonania
VI. Lekcja 6. Unikalny Kod Osobisty albo tajemnica pasków zebry
VII. Lekcja 7. O tym, co dodaje nam skrzydeł
VIII. Lekcja 8. Marka czy maska? Rzecz o wizerunku
IX. Lekcja 9. Jaka jest Twoja opowieść, czyli tworzymy własną historię
X. Lekcja 10. Moja marka - moje plemię
XI. Podsumowanie
XII. Strefa relaksu


136 stron, Format: 14.8x20.8, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- MOJA MARKA JAK STAĆ SIĘ ROZPOZNAWALNYM I ODNIEŚĆ SUKCES
WALA H.H.

- STYLE CHARAKTERU
JOHNSON S.M.

- BRAND SENSE MARKA PIĘCIU ZMYSŁÓW
LINDSTROM M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022