|
BRANDU CZYLI NOWA MARKA O NAZWIE TY PRAKTYCZNY PRZEWODNIK JAK ZBUDOWAĆ SWOJĄ MARKĘ OSOBISTĄ
BRUKSZO A. wydawnictwo: POLIGRAF , rok wydania 2017, wydanie Icena netto: 36.90 Twoja cena 35,06 zł + 5% vat - dodaj do koszyka BrandU
Czyli nowa marka o nazwie TY
Praktyczny przewodnik jak zbudować swoją markę osobistą
Agnieszka Brukszo – ekonomistka, strateg biznesu i międzynarodowy
certyfikowany coach z dyplomem londyńskiej The Coaching Academy oraz akredytacją
ICF. Ekspert w zakresie komunikacji i przywództwa. Swoje doświadczenie w osiąganiu
sukcesów i pracy z ludźmi czerpie z 20 lat kariery w międzynarodowych
korporacjach (IKEA, Coty, Statoil), gdzie pełniła funkcje zarządcze w działach
marketingu i strategii zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Obecnie, we własnej firmie BrandU, na bazie autorskiego programu, pomaga liderom,
zespołom i osobom indywidualnym cieszyć się rozwojem i osiągnięciami,
wydobywając ich mocne strony i prawdziwe talenty ze specjalnym uwzględnieniem
budowania marki osobistej.
Coaching jest jej profesją i prawdziwą pasją.
Wierzy w to, że Cel to Marzenie z określoną Datą.
Proces budowania Marki Osobistej to swoista podróż w głąb siebie, a zaczyna
się ona przede wszystkim od tożsamości, od tego „kim jest człowiek”. O wiele
lepiej jest być świadomym siebie i kierować swoją Marką niż pozwolić, by Marka
kierowała nami. Większość ludzi nie zarządza swoją marką. Ty możesz.
Poznaj 10 kroków do zbudowania swojej Marki Osobistej
Odkrywaj siebie w ćwiczeniach do każdej lekcji
Poczuj swoją Markę wszystkimi zmysłami w strefie relaksu i zabawy
„Odkryjmy diament w każdym z nas”
I. Lekcja 1. Dlaczego warto budować swoją markę?
II. Lekcja 2. Twoja Góra Lodowa, czyli proces brandingu
III. Lekcja 3. Zbuduj dom, zasadź drzewo - grunt to talent
IV. Lekcja 4. Wartości - nasz życiowy kompas
V. Lekcja 5. Klucz do zamku - poznaj swoje przekonania
VI. Lekcja 6. Unikalny Kod Osobisty albo tajemnica pasków zebry
VII. Lekcja 7. O tym, co dodaje nam skrzydeł
VIII. Lekcja 8. Marka czy maska? Rzecz o wizerunku
IX. Lekcja 9. Jaka jest Twoja opowieść, czyli tworzymy własną historię
X. Lekcja 10. Moja marka - moje plemię
XI. Podsumowanie
XII. Strefa relaksu
136 stron, Format: 14.8x20.8, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- BRAND SENSE MARKA PIĘCIU ZMYSŁÓW LINDSTROM M.
- MOJA MARKA JAK STAĆ SIĘ ROZPOZNAWALNYM I ODNIEŚĆ SUKCES WALA H.H.
- STYLE CHARAKTERU JOHNSON S.M.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|